Een plan met kerstmis...

Status
Niet open voor verdere reacties.

filip2block

Active Member
Vorig jaar ben ik (m, 31, A'pen) met de kerstperiode naar Marokko geweest met een aantal vrienden en dat was de eerste keer dat ik met de kerstperiode naar het buitenland was geweest en 't moet gezegd: zowat het beste plan van de afgelopen jaren.

Ondertussen staan de tickets al wat duurder en ben ik op zoek naar een sterk plan. M'n vrienden vinden de tickets te duur voor een weekje, maar ik sta in het onderwijs en ben dus twee weken beschikbaar.

Thuisblijven is geen optie en ik ben geen ski-fan, dus zijn er nog twee opties over:
1. richting zon, wetende dat de tickets al wat duurder zijn
2. richting sneeuw, maar dan echte sneeuw en dan zou ik wel eens willen zien waar de Noren of Zweden zoal mee bezig zijn.

Als je geïnteresseerd bent of gewoon meer wil weten, hoor ik het wel hé.

grtz

Hoi Filip,

Ik heb ook wel zin om de feestdagen elders door te brengen. Hebben je plannen ondertussen al wat meer vorm gekregen?

Groetjes,

Kathy

kerstmis...

Ondertussen zijn er al vage plannen geweest met collega's en vrienden, maar het financiële aspect strooit altijd roet in de tajine/penne/... . Er is dus nog niets en misschien moet ik ook maar eens een beetje sparen. Moest er nu nog een geweldig plan uit de bus komen natuurlijk, ben ik altijd wel meer dan geïnteresseerd.

grtz

Filip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan