Een sterk nu of nooit gevoel!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Katriend

New Member
Hoi allemaal,

Ik ben 25 jaar en ben afkomstig uit het Antwerpse. Ik heb een job dat me voorlopig nog geen zekerheid biedt.
Daardoor speel ik al langer met het idee om een lange reis te maken, en meer dan ooit bekruipt me het “nu of nooit”-gevoel. Ik heb nog geen huis, kinderen of auto die me hier houden vandaar het gevoel dat dit de beste moment lijkt. Het enige wat ik nu nog zoek is een reisgenoot die mij hierbij wil vergezellen.

Hieronder beschrijf ik een beetje wat ik wil doen:
Grote rugzak, rondtrekken, low budget, hostels, eventueel liften, natuur, cultuur, zon zee en strand, sport,…

Naar waar we trekken is natuurlijk nog bespreekbaar. Zelfs Europa is een optie. Waarom niet hier al liftend vertrekken om daarna naar een ander continent te vliegen.

Het liefst zou ik wel begin 2012 vertrekken..

Wie hier zich in kan vinden mag zeker iets laten weten!

Groetjes Katrien

hihi

Heel herkenbaar, gevoel vooral volgen, het loont. Doorgaans. :wink:

En mocht je toevallig in Azië wil beginnen, check mijn laatste bericht. Ik zou met zoveel plezier mee trekken, maar werkgevers vinden dat minder plezant heb ik horen fluisteren :biggrin:

Succes!

Hey Katrien,

Ik heb net je oproep gelezen en heb een gelijkaardig gevoel. Wil nog een laatste keer voor het alleen gaan wonen een serieuze reis maken en liefst ook met de rugzak. Liftend hier vertrekken is iets waar ik ook al aan gedacht heb, in ieder geval zou ik het dan ook wel low budget willen houden.

Laat me maar iets weten als je nog niemand gevonden hebt en misschien kunnen we wel iets afpsreken!

Grtjs,
Peter

nu of nooit gevoel :-)

Hey Katrien,

Ik herken dat gevoel zeker! Ik heb wel een goede job, maar ook geen kinderen, geen gezin dat mij hier houdt en ja ik wil ook echt de stap zetten om de wereld te zien! Ik kan sowieso voor mijn werk maar in februari vertrekken (aangezien ik een jaar werkonderbreking heb aangevraagd) en mijn idee was om werk te zoeken in het buitenland omdat het wel allemaal veel geld kost, maar ik wil zeker low buget ook een stuk rondtrekken!

Mss kunnen we het er nog es samen over hebben?

Groetjes

Linsy

Hey Katrien,

Ik heb hetzelfde gevoel. ik ben zowat vrij zeker dat ik naar Australië wil reizen. ik heb hiervoor ook net men job opgezegd. Ik zou rond maart willen vertrekken...
OOk zo low budget mogelijk (ik heb al een super goede tent en dergelijke, couchsurfing, hostels,...

VOor mij is alles bespreekbaar, maar het moeit wel Australië zijn :p

Laat je iets weten?

Mvg,
Dries

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan