Een weekje er tussen uit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

LeenVH

New Member
Hallo

Bedankt voor jullie overvloed aan reacties (ik had er niet zo veel vewacht :eek:) maar ik heb inmiddels een reisjegenootje gevonden!

Veel succes met jullie zoektocht
Fijn verlof!
groetjes
Leen

Laatst bewerkt:
ik wil wel mee :)

hallo Leen,

ik zou er graag een weekje (of 2 ) willen uitgaan,
ik kan me gemakkelijk vrijmaken in de maand september.
liefst zou ik er met de wagen willen uittrekken,
maar ook een vliegvakantie zie ik wel zitten :)
als het er nog maar aangenaam weer is :biggrin:

ikzelf ben een 31jarige jongeman uit de kempen.

groetjes Borre.

Relaxvakantie in de zon.

Dag Leen,
Ikzelf heb vorige week een geplaatst met gelijkaardige verwachting van mijn reisbestemming. Eind deze week bereik ik de leeftijd van 40 maar voel mij nog steeds dertiger ; een vakantie in een comfortabel hotel met een goed animatieprogramma en bestemming waarbij je buiten het hotel enkele toffe uitstappen kan maken staan ook op mijn verlanglijst.
Tot horens,
Michael
Hallo Allemaal

Ik heb zin om er nog eens een weekje op uit te trekken ergens in de maand september. Ik sta open voor een relaxvakantie in de zon, met nu en dan een uitstapje.

Wie wil mee? :rolleyes:

groetjes
Leen

Hoi Leen,

Wij vertrekken nu donderdag voor een maand naar Luxor. Wij huren daar een flatje op de westbank. Als je wil kom je maar naar daar en wij helpen je wel een goedkope slaapplaats te vinden en dan kunnen we evt samen dingen doen.
Wij zijn wel 36 en 44 jaar.

Mss tot later

Thomas en Connie

Hallo Leen,

Ik wil er ook wel een weekje tussenuit.
Ik ben vrij van 15 en 24 september.

Grtn,
Christophe

Dag Leen,

Ik ben ook nog steeds op zoek naar een reispartner voor de eerste week van september (lekker last last minute). Graag zou ik net zoals jou naar een zonnige bestemming trekken, waar er ook iets te zien valt.

Als dit jou iets lijkt laat je maar iets weten.

Groetjes

Bart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan