Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

een weekje naar de zon 08 t/m 13/05/2022

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zonnezoeker

New Member
Na 2 jaar Corona is het tijd om even uit te gaan waaien onder de zuiderse zon.
Ik ben single en zoek een levenslustige single "M/V" om mee te gaan.
Ik bezoek graag een stad of museum, maar kan even goed leven met wat meer rust in een goed hotel.
Ik hou van lekker eten en drinken, muziek, humor en een goed gesprek.
Ik zoek geen relatie maar een respectvolle reisgezel, die ik zelf ook zal zijn.
Onder het motto "met twee is het zoveel leuker dan alleen" zoek ik een reisgezel voor een tripje van een week naar de zon.
Griekenland of zijn eilanden, wat een droom... Frankrijk, Spanje of Italië... ik heb geen echte voorkeur : na 2 jaar n stay-cation moet het niet ver
zijn om gewoon eens deugd te doen en leuk te zijn.
Heb je interesse om mee te gaan, laat het me weten. Ik kijk Uw reactie tegemoet.
Carl

Dag Carl,
Zal me eerst efkes voorstellen. Ik ben Gerda, een 57 j dame uit de regio Heist o/d Berg. Vermits ik parttime werk, heb ik tamelijk veel vrije tijd.
Die vrije tijd wil ik nog zoveel mogelijk al genietend doorbrengen. En nu wil het toch wel lukken dat reizen mij altijd geïnteresseerd heeft.
Maar, voor mij is er een grote MAAR ; alleen is maar alleen. Wat zou het fijn zijn om dit te kunnen doen met een maatje die toch min of meer dezelfde interesses heeft als ik. Lekker eten, een terrasje, een cultuuruitstap, een marktje, een rustpauze aan t zwembad, laat maar komen, daar zeg ik geen NEE tegen.
Mijn agenda vertelt mij dat ik vrij ben vanaf 1/5 tem 16/5. Maw, dat is al een goed begin.
Misschien kan ik jouw reisgezel wel worden
Groetjes
Gerda

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...