ik ben een meisje van 24j en woon te Waregem. Ik zou zo graag op reis gaan dit jaar maar vind geen mensen die mee willen.
Ik zou gewoon een relax reisje willen maken, zon, zee,strand, watersporten, amusement, uitgaan en naar waar maakt voor mij niet uit als het maar leuk is!
Hallo, ik heb de eerste 2 weken van september ook verlof, en zou ook graag een relaxvakantie willen hebben. Ik ben wel 34 en kom uit antwerpen ..... en ik heb nog niets geboekt
heey celine
ik ben 21jarige dame en zoek ng een reis genoot kom uit roeselare. bij mij zelfde probleem wil ook ng een reisje en fun beleven
je advertentie klinkt me wel leuk msh elkaar eens leren kennen en verder bespreken
ik ben een meisje van 24j en woon te Waregem. Ik zou zo graag op reis gaan dit jaar maar vind geen mensen die mee willen.
Ik zou gewoon een relax reisje willen maken, zon, zee,strand, watersporten, amusement, uitgaan en naar waar maakt voor mij niet uit als het maar leuk is!
Ik heb verlof vanaf 8 september en wil ook graag dan nog een reisje maken .
Ben 23j en kom ook uit het noorden van Antwerpen.
Naar waar maakt ni echt uit maar ik mis hier in België echt wel de zon dus liefst een zonnige bestemming .
Misschien is het handig om op voorhand al wel eens af te spreken om te zien of het klikt. Je mag me ook altijd een mailtje sturen: ann_1989@hotmail.be.
Al iemand gevonden ondertussen. Ik ben Dorien 26jaar en woon in Lebbeke. Hier hetzelfde probleem niemand kan mee (geen verlof of een vriendje). Gelukkig heb ik eind juni al een fantastische vakantie gehad. Maar ik zou het super vinden als ik in september nog wat kan genieten op een of andere vakantiebestemming.
Ik ben vrij tussen 7sept en 20sept. Laat je iets weten?
Groetjes,
Dorien.