LoudRex
New Member
Beste reizigers,
Ik ben een jonge man van 26 jr met autisme en hoogbegaafdheid, ik functioneer verder prima als volwassene.
Ook heb ik een angststoornis, en is reizen voor mij (denk ik) vrij lastig.
Echter ben ik wel eens op vakantie geweest in München, maar dat was bij familie...
Ik woon in een dorp, en ben niet echt gewend aan grote steden.
Nu wil ik graag eens alleen op vakantie, een combi van een citytrip dan wel relax-vakantie.
Dus niet te gehaast maar wel alles kunnen zien.
Mijn grootste droom is om naar de VS te vliegen, desnoods met een vriend of vriendin, maar dat lijkt me wel een brug te ver op het moment.
Dus ik dacht, misschien is Groot-Britannië wel een leuke bestemming.
Echter, nu komt het, wat is een plek zodat je rustig kan bijkomen na een drukke dag, maar niet de dicht van een stad zoals Londen of Glasgow af zit (zodat je die 2 of 3 keer kan bezoeken.
Ook zit ik met medicatie, voor wat betreft de douane.
Ik slik het volgende:
Verder heb ik wel een rijbewijs B (beperking automaat).
Wat moet ik daarvoor regelen?
Bedankt voor het lezen van dit hele verhaal, en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Groeten,
-- LoudRex
Ik ben een jonge man van 26 jr met autisme en hoogbegaafdheid, ik functioneer verder prima als volwassene.
Ook heb ik een angststoornis, en is reizen voor mij (denk ik) vrij lastig.
Echter ben ik wel eens op vakantie geweest in München, maar dat was bij familie...
Ik woon in een dorp, en ben niet echt gewend aan grote steden.
Nu wil ik graag eens alleen op vakantie, een combi van een citytrip dan wel relax-vakantie.
Dus niet te gehaast maar wel alles kunnen zien.
Mijn grootste droom is om naar de VS te vliegen, desnoods met een vriend of vriendin, maar dat lijkt me wel een brug te ver op het moment.
Dus ik dacht, misschien is Groot-Britannië wel een leuke bestemming.
Echter, nu komt het, wat is een plek zodat je rustig kan bijkomen na een drukke dag, maar niet de dicht van een stad zoals Londen of Glasgow af zit (zodat je die 2 of 3 keer kan bezoeken.
Ook zit ik met medicatie, voor wat betreft de douane.
Ik slik het volgende:
-Lyrica/Pregabaline
-Metoprololsuccinaat
-Clomipramine
-Quetiapine
-Pantoprazol
-Metoprololsuccinaat
-Clomipramine
-Quetiapine
-Pantoprazol
Verder heb ik wel een rijbewijs B (beperking automaat).
Wat moet ik daarvoor regelen?
Bedankt voor het lezen van dit hele verhaal, en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Groeten,
-- LoudRex