Egypte 29/01-12/02 weer?veilig?

Discussie in 'Afrika' gestart door Tanita1985, 15 okt 2017.

Tags:
  1. Tanita1985

Tanita1985 New Member

Hallo,

Ik ben van plan om naar Egypte van 29/01 tot en met 12/02 met de organisatie de blauwe vogel.
    Dit zou 8d nijlcruise zijn en 8d zonvakantie. De nijlcruise gaat door met M/S Lady Mary 5***** en het hotel is het albatros white beach resort in Hurghada. Ik begin ondertussen te twijfelen of dit wel een goed idee was.
    Ik lees gemengde reacties dat het daar dan toch niet te warm zal zijn en van de 2de week van een zonvakantie te kunnen genieten. Ik weet ook niet zo goed of het ondertussen wel al veilig genoeg is om van zo'n vakantie te kunnen genieten kan er mij iemand hieromtrent wat meer recentere informatie geven aub?
    Alavast bedankt.

Groetjes Tanja

2. MyriamC

MyriamC New Member

Januari/februari zijn de koudste maanden in Egypte. Voor mij persoonlijk te koud voor het strand, maar ideaal voor een Nijlcruise.
    Veiligheid? Geen idee. Er is in ieder geval geen negatief reisadvies.

3. stefanie1990

stefanie1990 New Member

Ik ben er in mrt nog geweest. Je weet het nooit, maar had er een veilig gevoel bij..

4. Jo123

Jo123 New Member

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie