Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Egypte november 2 weken, excursies/relaxen/genieten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter53

New Member
Wie : Een ieder die interesse heeft, leeftijd niet belangrijk. 1 op 1, maar meer mensen (groep) , ook gezellig

Waar : Hotel Titanic Palace Hurgahda + aquapark 8,4 reviewed, zie Zoover.

Prijs : 450 euro 2 pers op 1 kamer, 560 euro 1 pers op 1 kamer. (gebaseerd op 9-11-2021 t/m 23-11-2021 incl begage en keuze stoel)

Video : Zoek google videos ; Hotel Titanic Palace Hurghada

Hoe : Losse tickets EasyJet en hotel via abindenurlaub boeken (Duits reisbureau), voor omschrijving en foto, google hotel naam en abindenurlaub.

Ik : 53 jaar, single, vrolijk, makkelijk in de omgang, ondernemend, drink af en toe wat, rook af en toe.

Zelfde reis (ook vliegen met Easyjet) bij vakantiediscounter zelfde aanbod, 780 euro en bij anderen tot zelfs 1000 euro. Los boeken loont !, al vaker gedaan.

Dit hotel is echt mooi en best wel luxe, voor die prijs geen geld !! Zie de video, zo adembenemend mooi resort

Bijlagen

• 1305332_8_227755_800_363_145568_VAId927Seq1IMGab79f666377ba24678543f26b528b05b.webp
    71 KB · Weergaven: 0
Super gaaf!
Ik ga alleen graag zsm (verwacht mijn eerste kleinkind begin dec, dat wil ik natuurlijk niet missen) en 2 wkn is best lang met een vreemde. Stel dat het nou niet klikt?
Zou zelf graag zo'n 7-9dgn weg gaan.

Hoi Momo,

De advertentie van Peter lijkt mij eerder ietwat commercieel. Ikzelf reis twee keer per jaar naar Egypte, enkel vliegreis. Terplaatse heb ik de beschikking over een appartement, niet in Hurghada, maar Luxor. Als je wil, kan je altijd es mee

Hoi @Peter53 ,

Ik wil dit ook en ik wil ook heel graag 2 weken en zit de hele tijd naar dit hotel te kijken (eerlijk gezegd naar beach maar ja, details) maar in je upsel is het niet te betalen.
Ik kan vanaf 30 november en evt. Die zaterdag ervoor.
Ik ben al een keer 2 weken in beach, resort niet afgeweest en me geen seconde verveeld .

Stuur je mee een berichtje?

Commercieel, waar maak je dat uit op? Vind het nog al een bewering, en nee heb gewoon goed uitgezocht en geef daarmee anderen ook een tip om zo te boeken....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...