Egypte (november)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ben_Lier

Member
Hello there,

al een paar jaar op rij ontvlucht ik de nakende winter door een weekje naar Egypte te trekken (Hurghada, Marsa Alam,...)

Heerlijk om daar te onthaasten bij 30 graden, lekker eten, zonnen, lezen, snorkelen,...

Ideaal om de batterijen op te laden en van de laatste zon te genieten. Bovendien altijd zeker van fantastisch weer.

Ik heb dit altijd alleen gedaan, maar mss is het ook eens leuk om met een reisgezel te genieten van de zon.

Interesse? Let me know!

groetjes,

Ben (29, Lier)

Hey Ben,

Ik zou dolgraag gaan, maar ik heb verlof van 21 september tem 11 oktober. Als dat voor jou zou kunnen, kunnen we toch nog samen gaan he. Ik ben 26.

Groetjes,
Sylvia.

Hello there,

al een paar jaar op rij ontvlucht ik de nakende winter door een weekje naar Egypte te trekken (Hurghada, Marsa Alam,...)

Heerlijk om daar te onthaasten bij 30 graden, lekker eten, zonnen, lezen, snorkelen,...

Ideaal om de batterijen op te laden en van de laatste zon te genieten. Bovendien altijd zeker van fantastisch weer.

Ik heb dit altijd alleen gedaan, maar mss is het ook eens leuk om met een reisgezel te genieten van de zon.

Interesse? Let me know!

groetjes,

Ben (29, Lier)

Hoi,

Ik verblijf in Hurghada van 26/11 tot 5/12, helaas maar voor een weekje als afsluiter, ben pas 3 weken terug van 2weekjes Agadir, maar wil voor de drukke eindejaars periode aanbreekt nog eens lekker genieten.

Indien interesse, laat maar een berichtje na, en een prettige vakantie

Verblijf in het "Sunrise holidays resort" hotel, dicht bij centrum en a/d zee en strand.

Groetjes,

Rickky

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan