Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Egypte of Fuerteventura oktober of november 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.

Priya

New Member
Mijn naam is Priya, 41 en ik woon in België.
Ik heb vakantie van 7 tem 19 okt en van 5 tem 20 november.
Graag wil ik naar een zonnige, betaalbare bestemming. (zie hierboven)
All inclusive liefst toch voor Egypte. Ik doe graag eens een uitstapje en een boottrip en wissel af met het zwembad.

Hopelijk komt er een leuke reisgezel uit!

Groetjes Priya

Ola Priya
Ik zat al een week te zoeken naar een last minute voor Egypte. Ik zie dat jij er ook heen zou willen gaan. Ik moet wel zeggen dat ik vanaf 28 oktober vrij hebt ... is dat een probleem?

Ik kom zelf uit Rotterdam en ik ben een vrouw

Groetjes Moon

Goeieavond Moon,

helaas is dat niet dezelfde periode dat ik vrij ben. Ik hoop dat je nog iemand vind.
Maar misschien kunnen we wel kennismaken en kan ik eens naar Rotterdam komen.

Groetjes Priya

Hi Priya, zag je leuke oproep voorbij komen over Egypte. Ik ben zelf weg van snorkelen en zoek een vrouw als reismaatje.
Oktober is een mooi tijdstip voor Egypte maar de dagen worden wel korter net als bij ons. Kennis maken via een telefoongesprek en kijken waar we uitkomen? Groetjes, Nita.

Hallo !
Periode november is ideaal voor mij. Vooral op zoek naar warmte en rust.
Egypte ben ik al geweest, dus voorkeur ergens anders. Is dat een optie?
Ik woon in België en ben 46

Ergens waar het zeker nog warm is in november . Denk dat een all inclusive de voordeligste formule is, en dan is er natuurlijk nog de mogelijkheid om uitstapjes te doen. Maar vooral niks moeten . Had al eens op websites gezocht en dan kwam ik uit bij Gambia? Of toch Spanje!

Hi Erna,
Tja, het wordt lastig in Europa met november waar het nog warm is.
All inclusief is idd het voordeligst.
Ik hou ook van warmte en rust. Vooral dat ik kan zwemmen en snorkelen. Dat wordt lastig met de Canarische eilanden of Gambia. Ik weet dat je al eerder geweest ben maar Egypte. Maar daar is rust en warmte te vinden. Ook erg betaalbaar voor wat je krijgt. Waar ben je geweest in Egypte?

Dat was een rondreis Egypte en Jordanië. Op zich heel mooi natuurlijk, maar ik zou het een beetje jammer vinden omdat ik er al geweest ben. Verder weg heb ik nog Sri Lanka en de Maldiven in mijn hoofd. Dat is ook super om te snorkelen! Plan 2024. Voor dit jaar zocht ik eerder nog iets dichter bij.

Hi Erna,
Ik begrijp het. Hou je van snorkelen?
Zelf ben ik daarvoor naar Marsa Alam geweest omdat het een van de mooiste plekken is. En makkelijk bereikbaar vanaf het strand als de resort een huisrif heeft.
En het is er warm en rustig.
Maldiven klinkt heerlijk. Het is wel erg duur om heen te gaan en ik begrepen van mijn reislustige vriendin weinig te beleven en het eten is niet lekker.
Ik zou graag in de toekomst naar Vietnam, Indonesië of Mexico willen.
Als je het aandurft kunnen we elkaar bellen via WhatsApp over onze wensen.

Ja hoor, dat kan. Ik zie niet onmiddellijk hier waar ik je een privé bericht kan sturen ?
Van Priya geen reactie meer?

Nee, geen reactie meer van Priya. Ik zag pas later dat haar oproep een jaar geleden was geweest.
Je kunt idd niet bellen vanuit deze website.
We kunnen wel via een privé chat onze contact gegevens uitwisselen. Ga zo even proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...