eind 2008 Zuid Amerika

Status
Niet open voor verdere reacties.

cinderella

New Member
ben op zoek naar vrouwen en mannen om een groepje van 4 tot 6 personen (25 à 38 jaar) te vormen voor een reis van een drietal weken naar een bestemming in Centraal of Zuid Amerika, bij voorkeur Peru; met de rugzak, vliegticket boeken en zelf zien waar we uitkomen, een combinatie van natuur, cultuur en avontuur; periode november/december lijkt me ideaal; alle voorstellen welkom!

ik wil mee!

Hoi Cinderella,

lijkt mij erg leuk!

groetjes

Ariel

[email protected]

ben op zoek naar vrouwen en mannen om een groepje van 4 tot 6 personen (25 à 38 jaar) te vormen voor een reis van een drietal weken naar een bestemming in Centraal of Zuid Amerika, bij voorkeur Peru; met de rugzak, vliegticket boeken en zelf zien waar we uitkomen, een combinatie van natuur, cultuur en avontuur; periode november/december lijkt me ideaal; alle voorstellen welkom!

Hoi Cinderella,

Ik heb net je oproepje gelezen en het lijkt mij ook erg leuk naar zuid of centraal
amerika te gaan met een groepje personen. ik wil dan ook graag met je in contact komen.Ik zal even mezelf even een beetje omschrijven ben een man,37 jaar,zeer rustig persoon ,makelijk in omgang en altijd in voor een geintje.
Verder moet ik er even bij melden dat ik alleen tussen half nov en maart die kant op kan maar jij wil in nov of dec dus dat is geen probleem.
als het je wat lijkt hoor ik het graag van je.

groetjes

Richard

Hoi Cinderella,

Zuid-Amerika? Ik zou graag ook die kant opwillen en heb iets gevonden op djoser.nl; van Rio naar Lima. Lijkt het jullie leuk om deze reis te maken dan hoor ik graag van jullie!

groet,
een andere Richard

hallo daar!

Ik zit met zoveel reisplannen maar heb momenteel geen reisgenootjes... de mensen rondom mij zijn met andere zaken bezig :frown: Heb al wel wat reizen achter de rug maar om nu alleen te vertrekken, dat zie ik niet dadelijk zitten. Ik zou liefst in dec-jan gaan voor een 4-tal weken. Mijn voorkeur is een backpack vakantie in Jamaica of Cuba. Maar als jullie concrete plannen moesten hebben wil ik ze graag horen.
groetjes!
Griet :lol:

Peru tijdens Kerst

Hi, ik ben van plan om in 2 weken tijd in Peru de Inca trail te lopen en een stukje oerwoud te verkennen. De planning is om dit rond de kerstdagen te doen va 22 december. De ideeen zijn flexibel dus als je suggesties hebt is dat welkom.

Ik ben een 43 jarige optimistische en aktieve man. Ik woon in Roermond, sport veel en ben voor het werk veel in het buitenland. Op die plaatsen probeer ik altijd zoveel mogelijk van mijn omgeving te zien en liefst ook trekkingen te maken. Omdat dit soort reizen toch vaak alleen zijn dacht ik een keer een reisgenote te zoeken om zo ervaringen te kunnen delen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan