Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Eind augustus / Begin September

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wesley

Member
Hey allemaal,

De zomervakantie komt er weer aan en ken je ook dat gevoel: vrijgezel, meer koppels als vrienden dan singles, weekends zitten vol met huwelijken, babyborrels of housewarmingparty's... en voor je het weet heb je vakantie en wil je op reis... maar niet alleen.

Dit is mijn situatie ongeveer, ben zelf een kerel van 26, woon in Kessel-lo (bij Leuven) en heb verlof de laatste twee weken van augustus en de eerste twee weken van september (ongeveer, er kan nog wat geschoven worden). Maar nog geen reispartner en ook niet een echte bestemming.

Al moet ik zeggen dat de Griekse eilanden of gewoon rond Middelandse Zee mij wel aanspreekt, vind de cultuur zalig en zeker als er wat zee en zon is. Grote steden bezoeken is meer voor citytrips die ik liever niet in de zomer doe.

Ik heb zin om gewoon een bestemming te plannen en een leuk hotelletje of desnoods bed&breakfast te boeken om iets leuks te hebben om te overnachten. Geen zeven sterrenhotel maar liefst ook geen jeugdherberg en ben niet zo te vinden voor een rugzak met tentje.

Ter plaatse moet het ontspannend zijn, wandelen, genieten van zon en natuur (niet iedere dag bakken en braden aan het strand), eens lekker eten met een goed glas wijn, wat cultuur opsnuiven... gewoon weg van de dagelijkse sleur en het echte vakantiegevoel ervaren. Je leeft maar één keer, dus gewoon genieten.

Twee jaar geleden vond ik iemand om samen naar Kreta te gaan, eerste ontmoeting was zelfs op de luchthaven. Dat is echt goed meegevallen. Vorige zomer heb ik hier een leuk meid leren kennen waarmee ik een kleine twee weken naar Rhodos ben geweest. Super ervaring, maar zij is al op reis vertrokken dit jaar.

Met twee op reis is leuk, maar misschien beter met drie of vier om "stille" momenten wat uit de weg te gaan.

Dus, iemand zin om op reis te gaan? Ik heb geen voorkeur over geslacht of leeftijd, maar rond dezelfde leeftijd met zowel mannen als vrouwen op reis gaan lijkt me leuk.

Laat iets van jullie horen!

Wesley

Beste,
Ik ben op zoek naar reisgenoten voor een citytrip deze zomer. Ik heb onder meer Krakau, Budapest, Praag en Stockholm op mijn verlanglijstje, maar ik sta open voor alle ideeën. Ik zou 4 tot 6 dagen willen gaan, met 3 à 4 mensen. Echt low budget hoeft niet, maar ik zou de kosten toch redelijk willen houden. Ik ben een man, 27 jaar, uit Aalst afkomstig en ik ben een ervaren reiziger. Als je daarin geinteresseerd bent, mag je mij gerust contacteren. De bedoeling zou zijn dat we elkaar eerst eens ontmoeten voor we concrete afspraken maken, om zeker te zijn dat we met elkaar overweg kunnen.
groeten
E-mailadres: woestijnvis13@hotmail.com

Zelf neem ik altijd vier weken verlof...misschien zijn twee citytrips een optie? Gewoon twee steden kiezen? Of is dat teveel voor je?

Budget speelt geen rol in dat opzicht dat ik verkies om niet in een jeugdherberg te logeren en ook niet op reis wil met een rugzak.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...