Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Eind augustus/september

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amarie

New Member
Hallo,

Ik ben een studente van 23 jaar met nog een gat in haar agenda tussen 19 augustus en 23 september. Ik ben op zoek naar een reisgeno(o)t(e) om de wereld verder te verkennen.

Ik heb nog geen specifieke bestemming in gedachten. Ik reis het liefst low-budget, flexibel, met rugzak,…

Als je ook zin hebt in een verre reis met een mix cultuur/natuur? Reageren maar!

Groetjes Marie

Ps: liefst +/- een matcht qua leeftijd en reiservaring

Laatst bewerkt:
Dag Marie,

uw oproep spreekt mij wel aan.
Ik kan nog verlof nemen in de maand september.
Ik ben een jongeman van 25 en woon in de buurt van Gent.

Als je meer wilt weten reageer je maar!

Groetjes

Hallo,

Ik ben net afgestudeerd aan de middelbare school en heb dus voor de eerste keer ook vakantie in september. Ik ben 17 jaar (18 in december) en heb absoluut geen ervaring met avontuurlijke reizen maar ik heb het altijd al wal willen doen. Liefst van al zou ik naar Engeland/Schotland gaan met pak en zak. Als vervoersmiddel misschien het openbaar vervoer of proberen liften (een roadtrip zou leuk zijn maar ik heb geen rijbewijs )??

groetjes,

Elise

Eilaba!

bedankt voor uw reactie, maar ik ga in september voor drie weken nen roadtrip doen in zuid-west amerika...
maar toch, uw plan lijkt mij ook wel tof
Schotland is een schone omgeving!
Dus mss kunnen we toch nog contact houden en komt er wel keer iets uit de bus

Groetjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...