Eind februari: Rome/Berlijn/Wenen of weekje naar de zon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Wie er de laatste week van februari - net als ik - een weekje tussenuit wil, laat me maar iets weten. Mijn voorkeur gaat uit naar een citytrip naar ofwel Rome (op nr. 1), ofwel Berlijn ofwel Wenen. Maximum 5 dagen. Mochten de weersvoorspellingen het dan toch laten afweten, zou ik opteren voor een weekje zon op de Canarische eilanden.
Ik zou dus voorlopig nog geen ticket willen boeken, maar hier dus wel al een reisgenoot vinden ;-).
Liefst iemand van mijn leeftijdscategorie. Ikzelf: V, 34j, regio Gent.

Hallo,
ik heb wel interesse om eind deze maand naar Berlijn een korte citytrip te doen. Ik heb amper ervaring in reizen, maar laat dat de pret niet bederven.

Rome zie ik ook wel zitten. Maximum 5 dagen is ideaal. Want wil ook liever korte trip maken.
Ik: V, 29, regio Noorderkempen, provincie Antwerpen

Hey ik ben 34 en woon in Sint-Niklaas en wil ook nog wel even weg. Van mij mag het zowel cultuur al ergens zon zee strand. Op actie van de dag kan je soms mooie aanbiedingen vinden ook als je Berlijn zou willen doen. Als een van jullie interesse heeft zou ik wel eens willen afspreken om te zien of we wat dezelfde interesses hebben en het wat klikt. Mij kan je anders vinden op Facebook als inge stijnen altijd handiger dan hier alles checken.
Ik hoor wel iets van jullie.

Hallo,
Wie er de laatste week van februari - net als ik - een weekje tussenuit wil, laat me maar iets weten. Mijn voorkeur gaat uit naar een citytrip naar ofwel Rome (op nr. 1), ofwel Berlijn ofwel Wenen. Maximum 5 dagen. Mochten de weersvoorspellingen het dan toch laten afweten, zou ik opteren voor een weekje zon op de Canarische eilanden.
Ik zou dus voorlopig nog geen ticket willen boeken, maar hier dus wel al een reisgenoot vinden ;-).
Liefst iemand van mijn leeftijdscategorie. Ikzelf: V, 34j, regio Gent.
Te laat ? Hans 36j Gent

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan