Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Eind juli/augustus wandelen in Frankrijk of iets anders

Status
Niet open voor verdere reacties.

LaViajera

Well-Known Member
Ik heb nog niet veel verlof genomen dit jaar en wil er daarom graag even tussenuit deze zomer .

Wanneer? Ik kan vertrekken na 21/7 en moet ten laatste terug zijn op 22/8, verder ben ik flexibel .
Hoe lang? Ik dacht aan ca. 2 weken, maar mag ook iets korter
Naar waar? Ik had het idee om te gaan wandelen (=dagwandelingen, geen meerdaagse trekkings) in de Loire-streek (en ook een beetje sight-seeing te doen in die streek), maar het mag ook iets anders zijn: met vliegtuig+huurauto naar het noorden van Spanje, de Azoren, Kroatië, ... of gaan wandelen in Nederland, Groot-Britannië, ...
Hoe? Met auto of vliegtuig, afhankelijk van de bestemming. Overnachten in hotels/b&b's. Kamperen wil ik niet.

Andere bestemmingen kunnen ook, zolang er maar iets te zien/beleven valt. Zon/zee/strand vakantie is niks voor mij.

Wie wil er mee?

Hoi
Ik reageer even omda je idee me wel intresseerde
Ikzelf ben Koen, 31j en ik had er ook graag even tussenuit geweest na het weekend van de 19de juli.
Ik heb maar verlof tot en met 2 augustus maar kan eventueel wel dagen bijnemen.
Voor mij is eender welke bestemming goed als het maar aangename temperaturen zijn en als er iets te beleven valt en dan bedoel ik ni uitgaan.
mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...