Eind maart: reisje naar de Caraïben

Status
Niet open voor verdere reacties.

liesv

New Member
Hey iedereen,

Ik ben op zoek naar een reisgenoot (rond 30 jaar) om tussen 18 maart en 27 maart een weekje à 10 dagen naar de zon te trekken en de batterijen terug wat op te laden. Mijn voorkeur gaat uit naar de Caraïben (Cuba, Dominicaanse, Florida, ...). Gewoon op het gemak dingen bezoeken, aperitiefje aan de bar, 's avonds lekker eten, wat sporten, ...

Tot binnenkort
Groetjes
Lies

Hoi,

Klinkt goed alvast, was dit samen met een kameraad ook van zin, maar de prijzen voor de door u opgegeven bestemmingen waren toch vrij hoog dat we konden vinden. Toch zeker dat je niet in een resort wil liggen dat volledig is afgesloten van de wereld :p Ook de vluchturen waren minder :p
Bij ons is het dan ook Lanzarote geworden van 23ste tem den 30, ook al een mooi temperatuurke en lekker zonneke. Is al wel geboekt, maar moest ge nog mee willen, we kunnen altijd zien of dat nog lukt om dezelfde periode te boeken enzo.

Verder nog veel succes en plezier met je reis,

Joeri

Hey iedereen,

Ik ben op zoek naar een reisgenoot (rond 30 jaar) om tussen 18 maart en 27 maart een weekje à 10 dagen naar de zon te trekken en de batterijen terug wat op te laden. Mijn voorkeur gaat uit naar de Caraïben (Cuba, Dominicaanse, Florida, ...). Gewoon op het gemak dingen bezoeken, aperitiefje aan de bar, 's avonds lekker eten, wat sporten, ...

Tot binnenkort
Groetjes
Lies

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan