Heb je net als ik dit jaar geen zin om de eindejaarsperiode thuis te vieren en wil je in goed gezelschap een stad, streek of land verkennen, laat het me dan vlug weten.
Ik ben Wendy, 37 jaar, woonachtig in de stille Kempen.
Reisbestemmingen op m'n verlanglijstje : Praag, Parijs, Italië, Marokko, Griekenland, ... alle combinaties van cultuur, natuur, lekker eten&drinken, ... laat het maar weten, zo lang het maar geen strandvakanie is.
Ik ben ook op zoek naar reisgenoten voor eindejaar. Ik kan weg vanaf 26 dec tot 2 of 3 januari. Ook ik hou van een mix van natuur, cultuur en lekker eten. Zowel een zonvakantie (Griekenland, Tunesië, Marokko) als een citytrip staan me aan. Ik ben wel 45 jaar, maar single en dol op reizen. Wat denk je ?
Groetjes
Classicgirl
Heb je net als ik dit jaar geen zin om de eindejaarsperiode thuis te vieren en wil je in goed gezelschap een stad, streek of land verkennen, laat het me dan vlug weten.
Ik ben Wendy, 37 jaar, woonachtig in de stille Kempen.
Reisbestemmingen op m'n verlanglijstje : Praag, Parijs, Italië, Marokko, Griekenland, ... alle combinaties van cultuur, natuur, lekker eten&drinken, ... laat het maar weten, zo lang het maar geen strandvakanie is.
Dit jaar heb ik te gaan voor Spanje en Polen .. dit zijn echt een prachtig land ... Maar nowin het einde ofthe jaar dat ik ben niet van plan om een andere reis, want ik heb een grote hoeveelheid geld al uitgeven aan deze reizen..