Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

eindejaarsreis

Status
Niet open voor verdere reacties.

WendyC

New Member
Hey reislustigen

Heb je net als ik dit jaar geen zin om de eindejaarsperiode thuis te vieren en wil je in goed gezelschap een stad, streek of land verkennen, laat het me dan vlug weten.

Ik ben Wendy, 37 jaar, woonachtig in de stille Kempen.
Reisbestemmingen op m'n verlanglijstje : Praag, Parijs, Italië, Marokko, Griekenland, ... alle combinaties van cultuur, natuur, lekker eten&drinken, ... laat het maar weten, zo lang het maar geen strandvakanie is.

Hi,

Wat dacht je van:

Rondreis Sri Lanka met club med
10d - vertrek 18/12
All-in: vlucht + hotels + alle maaltijden + alle excursies + ...
1990€

maries

Beste Maries,

Dit lijkt me een heel leuke reis maar een beetje boven m'n budget.
Toch bedankt om te reageren, ik wens je een prettige reis toe.

groetjes

wendy

Hallo Wendy,

Ik ben ook op zoek naar reisgenoten voor eindejaar. Ik kan weg vanaf 26 dec tot 2 of 3 januari. Ook ik hou van een mix van natuur, cultuur en lekker eten. Zowel een zonvakantie (Griekenland, Tunesië, Marokko) als een citytrip staan me aan. Ik ben wel 45 jaar, maar single en dol op reizen. Wat denk je ?
Groetjes
Classicgirl

Dit jaar heb ik te gaan voor Spanje en Polen .. dit zijn echt een prachtig land ... Maar nowin het einde ofthe jaar dat ik ben niet van plan om een ​​andere reis, want ik heb een grote hoeveelheid geld al uitgeven aan deze reizen..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...