Enduro rijders gezocht ( Moto ) tussen 15 juli - 5 augustus.

• Onderwerp starter Onderwerp starter DCF
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DCF

New Member
Allen ,

Zijn er hier geïnterreseerden die graag eens enduro tripje maken ?
Het ruwe plan zal bestaan om 1-2 weken richting frankrijk - spanje te vertrekken ( dus motos nemen we achter de wagen mee ) , we zouden willen gaan rondrijden in de vogezen / pyrineeen ( omstreke catalonië ) en dan naar beneden richt Malaga ( Nerja ) en bij elke plaats enkele dagen te blijven in hotels / B&B's ( niets te duur ) .

Momenteel zijn we al met 2 , we zijn wel ervaren baan rijders maar beginnen pas met enduro's te rijden ( dus we zijn redelijke beginnelingen voor off road ) .
We zouden het willen plannen tussen 15 juli en 5 augustus .

De ritten zouden niet echt perfect zijn voor de zwaardere enduro's maar beter geschikt voor 250 -450's .
Best wel dat je straatlegale Moto hebt , aangezien veel van de off road wegen daar ook reglumentaire wegen zijn.

Heb je Interesse laat maar iets weten !

Kleine update voor als er nog mensen geïnterreseerd zijn .
16-21 Juli verblijven we in een camping boven Barcelona - 21 Juli vertrekken we dan vroeg om richting Granada te gaan , hier blijven we tot 27 Juli .
Wij hebben al een Bungalow geboekt , maar er zou zeker nog plaats zijn melden ze mij als we het nog op tijd laten weten of ze upgraden gewoon naar een grotere bungalow. 27 Juli maken we dan we weg terug richting België , we zullen hier waarschijnlijk wel nog een ergens een camping / herberg onderweg tegenkomen voor te overnachten.
Je mag van mij uiteraard ook gewoon mee gaan ( mijn wagen is groot genoeg ) en doe je ginder tijdens de dag gewoon je ding en spreken we gewoon af om in de namiddag / avond iets samen te doen.

Stuur gerust maar een PM voor meer informatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan