Enkele maanden backpacken in Zuid-Amerika of Azië. Juli 2018 tot ...

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Charlotte D, 18 mei 2018.

1. Charlotte D

Charlotte D New Member

Hallo,

Ik ben Charlotte, 26, uit Antwerpen en het kriebelt om voor enkele maanden te gaan backpacken in Zuid-Amerika of Azië. Ik ben al op stage in Argentinië en op rondreis in Zuid-Korea geweest en het smaakt absoluut naar meer.

De reislust is er, het budget is er, de vrije tijd is er. Er ontbreekt echter nog één ding: een reisgenootje. Voor mij is reizen met twee (of zelfs met meer) simpelweg leuker dan alleen.

Aangezien ik al heel veel steden heb gezien, neig ik nu tijdens mijn reizen vooral naar natuurpracht en ontdekking van vreemde culturen.

Als mijn berichtje je aanspreekt, laat dan gerust iets weten en wie weet reizen we binnenkort samen naar Zuid-Amerika of Azië!

Groetjes,

Charlotte

2. Barteke

Barteke New Member

Hoi Charlotte

In de eerste plaats alvast één tip: gewoon doen! Ik heb zelf een tijd geleden een half jaar rondgetrokken in Brazilië. Dit was wel een beetje bijzonder, ik had 100 springtouwen bij, en heb de lokale bevolking leren touwtjespringen :) Ik deed toen nog competitie ropeskipping, en heb op die manier heel Brazilië leren kennen. Na cursussen aan meer dan 5.000 Brazilianen ben ik op veel plaatsen geweest, en heb ik ontdekt dat Brazilië een prachtig land is, met enorm boeiende mensen!
    Later ben ik nog een paar keer terug geweest, maar dat waren meer 'gewone' reizen toen. Ik ben er van overtuigd dat er in Zuid-Amerika nog veel prachtigere plekken zijn, Argentinië, Peru,... Daar wil ik zeker eens terecht komen!

Ik ben zelf op dit moment in een 'werk-break' terecht gekomen en snak er naar om terug mijn grenzen open te trekken, en mijn blik te verruimen...

En inderdaad, niet alleen reizen is leuker dan wel alleen reizen :) Dat is wat mij op dit moment nog een beetje tegenhoudt.

Samengevat dus: Je berichtje spreekt me enorm aan, in de eerste plaats: maak dat je weg bent :) en in de tweede plaats, spreekt ook mijn berichtje aan, ik sta altijd open voor een babbeltje en dan zien we wel :) Tips voor Brazilië worden u gratis bezorgd ;-)

3. Charlotte D

Charlotte D New Member

Hoi Bart!

Bedankt voor je bericht!
    Momenteel ben ik aan het afspreken met een reisgenootje dat me enkele weken geleden al gecontacteerd heeft, maar stel dat daar toch iets misloopt, contacteer ik je zeker. Je berichtje spreekt me namelijk wel aan! ;)

Groetjes,
    Charlotte

Barteke vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie