Enkele weken Suriname

Status
Niet open voor verdere reacties.

miekematthys

New Member
Heey,

Ik heb vorig jaar reeds 3 maanden stage gelopen in Suriname en het is me er super goed bevallen. Ik zou deze zomer graag teruggaan voor enkele weken en zoek nog een reisgenoot. Liefst in de maand juli/augustus.

groetjes,
Mieke

Hey Mieke, waar heb je stage gedaan?

Mijn moeder is oorspronkelijk van Suriname en ik zou haar geboorteland ook ooit graag willen bezoeken maar ik denk eerder in 2014 dan 2013.

Via Nederland (SLM) en in het laagseizoen betaal je soms maar +/- 500 EUR voor je vlucht.

Heey,

Ik ben leerkracht van opleiding en heb stage gedaan is O.S. Nieuw - Amsterdam te Commewijne. Maar mijn slaapplaats was wel in Paramaribo, mijn dag begon dus met een prachtige busrit :smile:.

Omdat ik leerkracht ben, kan ik natuurlijk niet zomaar vrij krijgen en moet ik mijn vakantie plannen wanneer het geen school is. Ik kan helaas dus enkel in juli of augustus. Als je toch interesse hebt weet je me te vinden!

groetjes
mieke

Hallo,

ben je intussen naar Suriname geweest? Ik ben er zelf ook geweest en het was daar geweldig. Hoop ook nog eens terug te gaan natuurlijk, maar op deze aardbol is er zo veel te zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan