Enquete

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lunaverse

New Member
Wij moeten voor Aardrijkskunde een kleine enquete houden, ik vroeg me af of u hier deze 6 vragen willen beantwoorden als u daar tijd voor heeft. We zouden het zeer op prijs stellen.

1. Hoe oud bent u?

2. Wat is het eerste waar u bij Costa Rica aan denkt?

3. Hoe is dat beeld tot stand gekomen?
  4. Weet u iets over de cultuur van Costa Rica? Waarom wel of waarom niet?

5. Kijkt u bij het uitzoeken van een vakantie meer naar de foto’s en hoe het eruit ziet of leest u liever feiten over het land zoals bijvoorbeeld de cultuur van het land?

6. Stel u krijgt 2 reisgidsen aangereikt met reizen naar costa rica. In reisgids 1 vindt u zeer veel mooie foto’s van stranden met een heldere zee, prachtige hotels met zwembaden, helderblauwe lucht etc. In reisgids 2 vindt u ook mooie foto’s maar ze belichten een totaal andere kant, zoals culturele dingen, tochten met de auto door de mooie natuur van de omgeving, u kent het wel, u zult het verschil wel begrijpen, nu is de vraag: Welke van de 2 reisgidsen kiest u? Reisgids 1 of reisgids 2? Kunt u uw antwoord toelichten?

U kunt hier natuurlijk uw antwoorden posten of ze mailen naar [email protected]

Ik heb de Enquete even ingevuld

1.) 23 Jaar

2.) De mooie natuur

3.) Na het bekijken van foto's en lezen van allerlei informatie.

4.) Niet echt, Ik ben er nog nooit geweest.
Maar het zal wel wat weg hebben van de Amerikanen.

5.) Zeker en Vast foto's, maar ik lees ook veel informatie.

6.) Ik kies voor reisgids 2, tochten met de auto door de mooie natuur van de omgeving. Omdat vooral de fauna en flora mij wel wat zegt.
dat wil niet zeggen dat ik niet graag een mooi hotel heb en een mooi strand.
In het kort samengevat, ik kan nooit niet gezien hebben. :D

1) 34 jaar

2) jungle, nationale parken, vulkanen, zeeschildpadden

3) boeken en documentaires

4) idem als de rest van Midden Amerika denk ik. Beetje caraïbisch misschien. Ik zou niet weten hoe ik erbij kom, gewoon een veronderstelling.

5) beiden zijn belangrijk, zowel foto's als feiten.

6) totaal geen behoefte aan een mooi hotel, geef mij de 2e reisgids dus maar. Maarre ... als het zo'n brochureke is van een reisbureau, dan heb ik daar ook niets aan. Liever een degelijke dikke reisgids met praktische info (zoals de Lonely Planet bvb).

1. Hoe oud bent u? 30
  2. Wat is het eerste waar u bij Costa Rica aan denkt? Voetbal
  3. Hoe is dat beeld tot stand gekomen? TV
  4. Weet u iets over de cultuur van Costa Rica? Waarom wel of waarom niet? Dat het tempo wat lager ligt dan hier in Europa.
  5. Kijkt u bij het uitzoeken van een vakantie meer naar de foto’s en hoe het eruit ziet of leest u liever feiten over het land zoals bijvoorbeeld de cultuur van het land? Combinatie
6. Stel u krijgt 2 reisgidsen aangereikt met reizen naar costa rica. In reisgids 1 vindt u zeer veel mooie foto’s van stranden met een heldere zee, prachtige hotels met zwembaden, helderblauwe lucht etc. In reisgids 2 vindt u ook mooie foto’s maar ze belichten een totaal andere kant, zoals culturele dingen, tochten met de auto door de mooie natuur van de omgeving, u kent het wel, u zult het verschil wel begrijpen, nu is de vraag: Welke van de 2 reisgidsen kiest u? Reisgids 1 of reisgids 2? Kunt u uw antwoord toelichten?
Reisgidsen doen mij niet zoveel. Vinden goedkopen tickets is belangrijker.

Groetjes
treinreizigers.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan