Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Equador 23 november

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallooo

Ik ben Leen. Ik ging met reisgenoot naar Equador. Maar door omstandigheden kunnen we niet samen. Ik vertrek 23 november tot 13 december. We hoeven voor mijn part niet die hele periode samen te gaan, maar het kan wel.
Ik ken daar mensen en we kunnen waarschijnlijk een tijdje in hun huisje aan de zee verblijven. Ik zou graag ook wat rondreizen, bij voorkeur een beetje low cost
Ik hou van zon-cultuur-ontspanning
Dit alles kan ook misschien wie weet een beetje veranderen van richting al jij nog betere ideeën hebt...

Ik ben er zeker van de het super wordt
genieten.....
no stress
ik spreek Spaans, is ook handig
daadaaaa Leen

Hallo Leen,

Ik weet niet of je nog altijd op zoek bent naar een reispartner, maar ik vertoon interesse. De periode is ideaal, de reisduur speelt niet zo'n rol. Is je reisroute al uitgestippeld, of vertrek je en zie je ter plaatse waar je uitkomt? Wat rondreizen vind ik ideaal, en met low-cost heb ik geen probleem.

groetjes,
J (Brugge/33/m)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...