Via WEP ( www.wep.be ) had ik enkele leuke landen gevonden waar je naar toe kan gaan voor vrijwilligers werk te verrichten , en te reizen.
equador leek me intressant , maar ook kaapstad in zuid afrika
Dus als iemand zich geroepen voelt om eens een leuke reis te maken ,
ikzelf ben een belgische jongen van 20. , altijd opgewekt , spontaan , sociaal ,
Heb een diploma behaald van chef ( sous- chef )
als je nog meer wil weten mag je gerust een mailtje sturen naar
nick.ringoot@gmail.com
of gewoon via facebook ( nick ringoot ) en dan vind je me wel
equador leek me intressant , maar ook kaapstad in zuid afrika
Het lijkt me natuurlijk veel leuker als ik kan gaan met iemand die ik ervoor heb leren kennen ( via dit forum hopelijk ). Zo alleen in een groep terecht komen is altijd wat spannend , daarom lijkt het me veel leuker om al met 2 te zijnReizen & Vrijwilligerswerk
min. 18 jaarHET PROGRAMMAJe sluit aan bij een groep avonturiers (van verschillende nationaliteiten) voor ongeveer 3 maanden. Het programma heeft 2 doelstellingen:
ongeveer 3 maanden
januari, februari, maart, juni, juli, september
• een buitengewoon land ontdekken in een toeristisch en cultureel kader
• de initiatie van de deelnemers tot plaatselijke ontwikkelingsprojecten
Tijdens het verblijf komen toeristische activiteiten aan bod, maar je neemt ook actief deel aan de activiteiten van plaatselijke liefdadigheidsverenigingen. Hieronder vind je de ingrediënten van het programma per land. De reisweg en de verblijfsplanning worden enkele weken voor het vertrek bevestigd.
HUISVESTINGDeze hangt af van het land. Je logeert in een jeugdherberg, in een gastgezin, in een tent, ... in functie van het reisprogramma en van het vrijwilligersproject. De maaltijden zijn inbegrepen, behalve tijdens je vrije tijd, je persoonlijke bezoeken, sommige perioden van het vrijwilligerswerk of tijdens bepaalde excursies.
WANNEER EN HOELANG ?De data van aankomst ter plaatse : 8/2, 4/7, 20/9
Het totale programma duurt ongeveer 12 weken. Raadpleeg de planning per land voor een overzicht van de reis en de verschillende projecten.
Dus als iemand zich geroepen voelt om eens een leuke reis te maken ,
ikzelf ben een belgische jongen van 20. , altijd opgewekt , spontaan , sociaal ,
Heb een diploma behaald van chef ( sous- chef )
als je nog meer wil weten mag je gerust een mailtje sturen naar
nick.ringoot@gmail.com
of gewoon via facebook ( nick ringoot ) en dan vind je me wel
Laatst bewerkt: