Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Er af en toe eens uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kristoffer

Active Member
Hallo iedereen,

Ik ben een 42 jarige uit de buurt van Aalst in Oost-Vlaanderen, aangezien meeste van mijn vrienden gesetteld zijn en geen tijd/zin hebben om reisjes te doen plaats ik hier een berichtje
Ik vind het leuk om er af en toe eens uit te zijn, dit kan een dagtripje zijn, een paar daagjes tot een weekje ergens naar toe.
Qua bestemming kan zoveel, dagje of paar daagje eigen land, paar daagje duitsland, een citytripje naar een leuke stad,
een weekje genieten in de zon, wandelen in Oostenrijk, er kan zoveel, is allemaal bespreekbaar, is maar om er af en toe eens uit te zijn

wie zou dit ook leuk vinden?
laat gerust een berichtje na

groetjes
Kristof

Hey,

Klinkt zeker interessant hoor om elkaar hiervoor wat beter te leren kennen naar de toekomst toe...

hey kristof, ik ben ook van Aalst, 36jr. heel herkenbaar wat je hierboven beschrijft contacteer me gerust als je nog open staat om nieuwe mensen (met een reis- en wandelmicrobe) te leren kennen mvg Nele

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...