Er even tussenuit - Eind juli, begin augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Emma 87

New Member
In mijn vakantie van binnenkort zou ik er graag even op uit trekken, dit voor een periode van 1 of eventueel 2 weken. Alleen mis ik nog een reisbestemming en wat aangenaam reisgezelschap.

Een echte strandvakantie of volledige dagen aan het zwembad liggen is niet aan mij besteed. Ik geef dan ook de voorkeur aan wat culturele uitstappen of het ontdekken van de natuur.
Een avontuurlijke vakantie, kamperen in de natuur, misschien een wereldstad ontdekken of nog iets anders. Als je een voorstel hebt, laat het maar weten.

Dag Emma.

Moest je zin hebben om naar het Gardameer te gaan de 1ste week van augustus voor een periode van 8 dagen. Het is daar prachtig.
Laat iets weten.

Groetjes

Hoi hoi emma.

Binnenkort (22juli) ga ik voor 10 dagen naar kroatië (porec). Het is een reisje waarin een mix tussen relax, plezier en ontdekkingen niet mogen ontbreken. Een mengeling van toffe stadjes, marktjes, evenementjes, ...enz bezoeken. Met in de avond genieten van de voorbijgaande toeristen, gebeurtenissen,... En natuurlijk eens een stapke wagen hé. Kortom, niets moet. Maar veel ontdekkingen en herinneringen sla ik zeker niet af. Zegt dit je wat? Laat me dan gerust iets weten.

Ps: Ben 25 m w-vl

Groetjes,
Vincent

Dag Emma,

Ik kijk momenteel uit om een reisje te doen van een week, max 10 dagen. Ideaal zou zijn eerste week augustus. Het voorlopige plan is door de schotse highlands te trekken (trein naar inverness). Ik zoek nog een reisgezel(in) liefst een beetje dezelfde leeftijd, 18-24 ofzo.

Indien interesse, laat gerust iets weten.

als je zin hebt in avontuur dan kan je misschien met mij mee naar schotland, al liftend daar naartoe trekken en terug komen, slapen in een tentje of bij locale mensen (geen hotels) en alles zelf regelen

het probleem is wel dat ik deze vrijdag al vertrek dus als je zin hebt moet je snel beslissen

Hoi,ik wil er ook best even tussenuit,de laatste week van juli,of de 1ste week van augustus.laat maar iets weten.

stan

Hey Emma,

Ik weet niet of je al iets gevonden hebt, maar ik ben van plan om ergens volgende week met een rugzak en tent naar het buitenland te reizen. Ik dacht aan Schotland, maar dat hoeft niet per se. Ik was van plan om een tiental dagen rond te trekken en in de natuur te kamperen. Dat valt uiteraard te combineren met een citytrip en wat cultuur. Aangezien niemand van mijn vrienden mee kon, had ik eerst besloten om alleen te gaan, tot iemand me over deze site vertelde, en met twee lijkt me toch leuker dan alleen.

Misschien lijkt dit je wat?

K.
27-m-Antwerpen
[email protected]

Hey Hey,

ik vertrek 3augustus tem 10augustus naar Athene,
ben ook nog op zoek naar een reispartner.
ben vooral van zin om de stad daar te ontdekken,
moet nog vanalles voor te bereiden, maar ben er zeker van dat er vanalles te ontdekken valt :cool:
mocht dit je intereseren dan hoor ik het wel,

grtz Borre.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan