er even tussenuit...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste allemaal,

Mijn reismicrobe komt stilaan terug naar boven. Ik knijp er graag voor een 2 à 3-tal weken tussenuit tussen 15/2/2011 en 10/4/2011, met de rugzak.
Ik reisde al een aantal keren naar Azië, dus misschien Afrika of Amerika een mogelijkheid is? er staat zoveel op mijn lijstje, zodat 1 bestemming kiezen moeilijk is.
Iemand zin om mee te gaan deze periode? de bestemming kunnen we misschien samen kiezen?

hopelijk tot horens!
Reismicrobe (v, 30j, Oost-Vlaanderen)

reis

Hallo ik ga wel op reis in maart maar niet met rugzak ik ben wel van plan om redelijk wat te wandelen en cultuur. Ik ben van plan om naar Zweden te gaan en normaal ook naar Noorwegen, Finland Litouwen en Estland. Ik ga met eigen auto en hond. mvg Maarten

Beste allemaal,

Mijn reismicrobe komt stilaan terug naar boven. Ik knijp er graag voor een 2 à 3-tal weken tussenuit tussen 15/2/2011 en 10/4/2011, met de rugzak.
Ik reisde al een aantal keren naar Azië, dus misschien Afrika of Amerika een mogelijkheid is? er staat zoveel op mijn lijstje, zodat 1 bestemming kiezen moeilijk is.
Iemand zin om mee te gaan deze periode? de bestemming kunnen we misschien samen kiezen?

hopelijk tot horens!
Reismicrobe (v, 30j, Oost-Vlaanderen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan