Erop uit in September

• Onderwerp starter Onderwerp starter ev123
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ev123

New Member
In september heb ik nog een weekje vrij, en ik zou graag er op uit trekken. Ik dacht aan een Grieks eiland, een citytrip, Spanje, Italie, ... Gewoon in Europa.

De vakantie zelf kan laag budget, op hostel, B&B of zelfs deels met tent.

Zelf ben ik man 26j jong. Als je goesting hebt, m/v, laat je het maar horen. We knn dan even afspreken en een terrasje pakken of zo! Ikzelf ben mobiel binnen Belgie.

Ik hoor het wel!

Hey evi,

Ik woon in antwerpen, en ben ook van plan om op reis te gaan in september. Ik heb wel verlof vanaf 01/09 tot en met 12/09. Dit kan helaas niet geannulleerd worden. Ik doe wel meestal all-in's naar de warmere landen. Ik weet niet of dit iets voor jou is? Zelf ben ik 32 jaar oud, en woon dus in omgeving antwerpen :smile: Groetjes.

Hey !

Ik (m, 25j) ben van plan om begin september een rondreis te maken langs een aantal steden in Noord-Italië (Venetië, Trieste (en evt. Ljublijana), Bologna,...). Bedoeling is om met het vliegtuig naar Italië te gaan en dan per trein rond te reizen. Mocht je zoiets zien zitten, mag je altijd iets laten weten !

Hey Evi,

heb hier zelf ook nog een zoekertje geplaatst... Griekenland lijkt me wel leuk om te doen, of een van de eilanden...

Laat maar iets van je horen, je mag ook altijd mailen: wesley_segers@hotm...

Heb verlof in september en wil er echt wel een weekje uit, mag low budget zijn, maar liefst niet een tent...

groetjes,

Wesley

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan