Hoi hoi,
Ik plan er even tussenuit te gaan. waarschijnlijk eind april, begin mei.
Momenteel staat mijn neus in de richting van Litouwen met mogelijks een zijstap naar Estland en Letland. Er staat nog niets vast dus alles nog bespreekbaar.
Mensen die interesse hebben laat maar iets weten. Alternatieven zijn natuurlijk ook welkom.
Bedoeling is alvast om er een reisje met de rugzak van te maken. Dit laat veel ruimte om zowel actieve als culturele uitstapjes te doen.
Mijn interesse ligt vooral bij de natuur en de kennismaking met het land.
Wat mezelf betreft:
(bijna) 28/m/wereldburger
Samenwonend met een zoontje en een 2e kindje onderweg. Maar reizen is geen gemeenschappelijke passie vandaar de oproep.
Wat ik zoek: iets anders
het lijkt me namelijk saai om alleen op reis te gaan dus zoek ik nieuwe mensen om de wereld te ontdekken.
Groetjes en hopelijk tot snel...
Ik plan er even tussenuit te gaan. waarschijnlijk eind april, begin mei.
Momenteel staat mijn neus in de richting van Litouwen met mogelijks een zijstap naar Estland en Letland. Er staat nog niets vast dus alles nog bespreekbaar.
Mensen die interesse hebben laat maar iets weten. Alternatieven zijn natuurlijk ook welkom.
Bedoeling is alvast om er een reisje met de rugzak van te maken. Dit laat veel ruimte om zowel actieve als culturele uitstapjes te doen.
Mijn interesse ligt vooral bij de natuur en de kennismaking met het land.
Wat mezelf betreft:
(bijna) 28/m/wereldburger
Samenwonend met een zoontje en een 2e kindje onderweg. Maar reizen is geen gemeenschappelijke passie vandaar de oproep.
Wat ik zoek: iets anders
Groetjes en hopelijk tot snel...