Ethiopië - Najaar 2014 -

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je telkens hoort van mensen die naar Ethiopië zijn geweest dat het één van hun topervaringen is geweest, dan moet daar iets van waar zijn of niet ..... De enigste manier om het echt te weten is er zelf naartoe te reizen.

Ik ben aldus op zoek naar enkele mensen tussen de 25-45 jaar die zin hebben om het in najaar mee naar Ethiopië te reizen voor een 3 tot 4-tal weken.

Moest je interesse hebben, bezit je over enige reiservaring, spreekt basic reizen je aan en kan je in groep functioneren dan hoor ik je graag.

PS : zelf heb ik al wat reiservaring en ben ik een 45 jarige man (met nog een gezonde jonge spirit)

Benieuwd naar jullie reaktie.

En tips zijn ook altijd welkom.

Hallo,

Ik heb ook al zoveel positiefs gehoord over Ethiopië en zou er dolgraag naartoe gaan. Ik ben op zoek naar mensen tussen 30-45 jaar voor 4 weken Ethopië in juli. Ik hang vast aan de schoolvakanties, dus de zomervakantie is de enige optie voor mij. Ik heb veel reiservaring en ervaring met basic reizen en reis heel graag in een kleine, flexibele groep. Ik ben 34. Stuur me gerust een mailtje : [email protected]

Groetjes,

Aagje

Als je telkens hoort van mensen die naar Ethiopië zijn geweest dat het één van hun topervaringen is geweest, dan moet daar iets van waar zijn of niet ..... De enigste manier om het echt te weten is er zelf naartoe te reizen.

Ik ben aldus op zoek naar enkele mensen tussen de 25-45 jaar die zin hebben om het in najaar mee naar Ethiopië te reizen voor een 3 tot 4-tal weken.

Moest je interesse hebben, bezit je over enige reiservaring, spreekt basic reizen je aan en kan je in groep functioneren dan hoor ik je graag.

PS : zelf heb ik al wat reiservaring en ben ik een 45 jarige man (met nog een gezonde jonge spirit)

Benieuwd naar jullie reaktie.

En tips zijn ook altijd welkom.

Hallo,
Ethiopië staat ook op mijn lijstje, en dan met name de 'klassieke' hoogtepunten van het land, maar ook de Danakol Depressie en Erta-Ele vulkaan. Ik ben zelf 31 jaar, heb redelijk wat reiservaring, vooral in Afrika en Azië, heb alléén maar basic reizen gemaakt, en functioneer prima in een groep! Stuur gerust een berichtje!
Groet,
Evy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan