Ethiopië november 2015

Status
Niet open voor verdere reacties.

dormie

New Member
Onze data staan vast. Vertrek naar Addis Abeba op 29 oktober. Begin van de rondreis naar het Noorden op 1 november. 13 dagen (extra nacht in Simien Mountains voor trekking) historisch Ethiopië. Na de rondreis die is georganiseerd door een lokale tour operator vliegen we richting Dire Dawa (Harar). Terugreis vanuit Harar naar België op 15 november. Wie reist er deze periode ook deze richting uit ? Details van de rondreis te verkrijgen via privé bericht.

Hoi Dormie,

Wij zouden eventueel wel willen meegaan naar Ethiopie

Thomas en Connie

Hallo, ik heb in oktober drie weken door Ethiopië gereisd, ook het noorden. Een prachtig land! Maar, ik wil je graag een tip geven, als je wil kan je onmiddellijk doorreizen naar het noorden. Addis Abeba is echt niet representatief voor de rest van het land. Niet zo fijne stad...

Dank je voor de tip Mik. We verblijven 1 nacht bij aankomst en reizen idd onmiddellijk door. Andere tips zijn zeker welkom !

Ik heb een reisverslag met praktische zaken ( vervoer, kosten, tips ). Als je wil, stuur me je email adres in een privé bericht en ik mail het je door.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan