Europa juli tot begin augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jackie93

New Member
Hee forumbezoekers!

Voor deze zomer heb ik het plan een maand naar het zuiden van Europa te gaan. Momenteel heb ik het idee om met Route du Soleil Roadsurfing 2015 naar Spanje te liften. Daarna nog in het zuiden van Europa te blijven. Ben op zoek naar een low-budget vakantie en het lijkt me ook een hele leuke ervaring om in het buitenland te gaan couchsurfen. (In plaats van het slapen in een jeugdherberg, ga je dan slapen bij een local op zijn zetel of soms matras/matje etc.) Maar ik wil ook wel eens een jeugdherberg of een camping bezoeken.

Ik ben in eerste instantie op zoek naar (een) teamgeno(o)t(en) voor Route du Soleil Roadsurfing 2015.

Als er mensen ook geïntresseerd zijn in backpacken met mij door Europa, graag!

Ik ben iemand die ervan houdt ergens een drankje te pakken, maar ik ben zeker geen hele dag lui op het strand liggen. Het lijkt mij leuk om op een dag een paar uur op het strand te zijn, maar alleen daar maar zonnen is niets voor mij! Ik wil ook nieuwe plaatsen zien, leuke dingen ondernemen en toffe feestjes bezoeken. Een dag een berg beklimmen en enkel genieten van de natuur spreekt mij ook erg aan!

Groetjes,
Martina

Laatst bewerkt:
Periode staat nog niet vast. Dus als iemand twee weken wilt reizen oid dan is het ook goed! Maar misschien dat ik dan niet mee terugreis, maar ergens anders nog een weekje doorbreng. Of ik reis wel mee terug. Niets staat nog vast, alle opties open ;)

europa trekken

hey !

Ik had gisteren ook een zoekertje geplaatst om door europa te trekken.
Ik heb ondertussen al 2 mensen gevonden die ook zouden willen meegaan...
Ik zou graag gaan van 10 tot 20 juli ongeveer.
Zou dit voor jou passen?

Groetjes

Hey,

Jij lijkt helemaal wat ik zoek :D

Ik ben 19j, student en ik zou ook graag deze zomer is door Europa trekken richting frankrijk, spanje.

Ik had dit ook graag op een alternatieve manier gedaan, mits ik nog een student ben is een low-budgetvakantie de ultieme manier om vakantie te hebben. Eerst dacht ik aan een railpass te kopen, maar het kan goedkoper door idd te liften en te doen aan couchsurfing.

Hoewel jeugdherbergen ook nog goed meevallen van prijs :). Ik hou wel van enig avontuur en ik wil op die manier ook is mijn plan leren trekken in het buitenland.

Omdat ik nog niet gewend ben met dit soort reizen verkies ik om niet heel lang weg te blijven; in juli zou ik 1 week kunnen en in augustus in principe een kleine twee weken als ik geen tweede zit heb :)

Je ziet maar, ook voor andere mensen, stuur me maar een berichtje indien interesse!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan