Europa, kamperen, hiken, terasje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Summer

New Member
Hoi!
Ik zoek een reismaatje voor Europa. (periode vanaf juni t/m september) Ik plan meestal mijn bestemming wat spontaan, ik heb geen uitgesproken voorkeur voor een bepaald land. Ik wil graag lekker kamperen, meerdere dagtochten (wandelen/fietsen) maken en ook eventueel een kano pakken. Reizen kan met de trein (dat is wel weer eens leuk) maar mijn ervaring is dat je dan niet zo gemakkelijk in de mooiste natuurgebieden komt. Ik heb een auto dus die mogelijkheid staat wat mij betreft ook open. De combinatie natuur/cultuur spreekt me aan. Dus ook het bezoeken van dorpjes en middelgrote steden. Ik houd ook van terrasjes dus dat moet af en toe kunnen. En gezien het budget wil ik leiver kamperen, maar dat ene leuke pensionnetje zou natuurlijk kunnen. Lekker een kampvuur maken en met een glas wijn naar de sterren kijken? Dat lieve middeleeuwse dorpje bezoeken? Ook niet zo'n behoefte aan het drukke uitgaansleven op reis? Spreekt dat je aan? Laat het me weten!
Ik ben 30 jaar (V) , geintreseerd in vanalles, werk als levens en loopbaancoach, ik heb al meerder Landen binnen en buiten Europa gezien en wordt nu door het budget gedwongen binnen Europa te blijven, maar hé Europa heeft zo veel moois te bieden!!! (p.s. Waarschijnlijk zit ik begin juli een weekje in Rome het zou mooi zijn als dat ons start of eindpunt kan zijn of dat je het niet erg vind je een weekje zelf te vermaken in het prachtige Rome..

reisgenoot

hey hey,
ik ben 29jarige kerel uit antwerpen en zoek dezelfde periode als jezelf een toffe persoon om een vanatie te boeken ik sta ook open voor alles, heb tevens ook een advertentie geplaats als je nog iemand zkt wil graag eens een praatje maken en zien of we samen ergens uitkomen...

groetjes bjorn

italie in juni

hallo Summer,
ik zou rond pinksteren wel naar buurt van napels willen gaan, moest je dat interesseren.
amalfikust, pompei, capri...
grt
i

Hoi!
Ik zoek een reismaatje voor Europa. (periode vanaf juni t/m september) Ik plan meestal mijn bestemming wat spontaan, ik heb geen uitgesproken voorkeur voor een bepaald land. Ik wil graag lekker kamperen, meerdere dagtochten (wandelen/fietsen) maken en ook eventueel een kano pakken. Reizen kan met de trein (dat is wel weer eens leuk) maar mijn ervaring is dat je dan niet zo gemakkelijk in de mooiste natuurgebieden komt. Ik heb een auto dus die mogelijkheid staat wat mij betreft ook open. De combinatie natuur/cultuur spreekt me aan. Dus ook het bezoeken van dorpjes en middelgrote steden. Ik houd ook van terrasjes dus dat moet af en toe kunnen. En gezien het budget wil ik leiver kamperen, maar dat ene leuke pensionnetje zou natuurlijk kunnen. Lekker een kampvuur maken en met een glas wijn naar de sterren kijken? Dat lieve middeleeuwse dorpje bezoeken? Ook niet zo'n behoefte aan het drukke uitgaansleven op reis? Spreekt dat je aan? Laat het me weten!
Ik ben 30 jaar (V) , geintreseerd in vanalles, werk als levens en loopbaancoach, ik heb al meerder Landen binnen en buiten Europa gezien en wordt nu door het budget gedwongen binnen Europa te blijven, maar hé Europa heeft zo veel moois te bieden!!! (p.s. Waarschijnlijk zit ik begin juli een weekje in Rome het zou mooi zijn als dat ons start of eindpunt kan zijn of dat je het niet erg vind je een weekje zelf te vermaken in het prachtige Rome..
Hallo Summer,

Voor de periode juni en juli-augustus ben ik nog op zoek naar een reisgenoot voor korte uitstappen (van ééndaagse uitstappen tot twee- of driedaagse) om erop uit te trekken met fiets of rugzak, bij voorkeur gewoon in Vlaanderen of Ardennen (of iets in die aard), aangezien ik van ondervinding weet dat wij ook hier vlakbij nog schitterende stukjes natuur hebben. (Aan kanovaren had ik niet direct gedacht maar 'k heb dat wel altijd graag gedaan dus...). Ik ben vooral geïnteresseerd in juni-juli aangezien ik voorlopig nog vrij veel tijd heb. Mijn motivatie voor zulke uitstappen is niet zo direct budget maar het opgefokte gedoe is niet echt mijn ding en na een aantal grote reizen de voorbije jaren wil ik wel eens iets anders meer 'gewoons'.

(P.S.: Normaal trek ik er vaak op uit met een goeie (ook sportieve) kameraad maar momenteel ben ik niet zeker of die zich onmiddellijk kan vrijmaken.)

Dirk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan