Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Europa verkennen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Traveler4u

Member
Ben via deze weg op zoek naar mensen die er ook zo nu en dan eens voor een (lang)weekend opuit willen trekken met een mobielhome.
Eigen mobielhome mag om samen rond te trekken, maar ‘inwonen’ is ook mogelijk daar er 2 gescheiden slaapcompartiementen zijn.
Interesse, laat dan maar iets weten.
Als het wat klikt is het de bedoeling om later 2 à 3 weken naar’t zuiden te trekken, bestemming en timing is dan uiteraard bespreekbaar.
Tot dan.
Patrick

Europa verkennen ?

Hi Traveler4you,

Heb je aan Roemenië gedacht? Goedkoop en wondermooi, gastvrije mensen, qua natuur alles is aanwezig: zee, Delta (UNESCO patrimonium), abdijen, bergen, plaatsen waar de tijd is stil gestaan, "scenic drives", noem maar op.
En nog iets: nu is het moment om te gaan, vooraleer de massa toerisme alles begint te bezoedelen !
Info's : op "you tube" vindt je video's en Google geeft je alle info die je nodig hebt.

Nog vragen : "just shoot" !

Groetjes
Gecko

Europa verkenen?

Hey,
Al aan veel gedacht, gisteren nog met iemand aan't praten geweest van 'vrijgezellenmeteencamper' die plannen een tocht naar Polen.
Lijkt me ook wel leuk en zo reis je in groep, heeft ook wel iets.
Maar ga zeker ook eens voor Romenië kijken, zijn er zoveel mooie plaatsjes te ontdekken.
Maar toch bedankt voor je tip.
Traveler4u

Laatst bewerkt:
Europa verkennen ?

Hi, Traveler 4you,

Heb je nog vragen over Roemenië ("no matter what"), contacteer me, ik ben daar geboren; ik ken het land als mijn broekzak !
Groetjes
Gecko

Nice 2 know, staat genoteerd, als je eens naar daar wil gaan met een paar gelijkgezinden moet je maar iest laten weten, steeds goed een 'local' mee te hebben.

Hi, Traveler 4you,

Heb je nog vragen over Roemenië ("no matter what"), contacteer me, ik ben daar geboren; ik ken het land als mijn broekzak !
Groetjes
Gecko

Europa verkennen ?

A, dit is geen probleem: mijn neef (jonge kerel, ongeveer 24 jaar oud) woont in Bucuresti en hij zal meer dan gelukkig zijn om jullie te vergezellen en jullie "beschermen" tegen afzetterij.
Hij spreekt Engels ook.
Als je in contact met hem wilt nemen, ook geen probleem - e-mail !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...