europarugzakreis...

Status
Niet open voor verdere reacties.

lottie

New Member
Hoihoi dag lieve mensjes,

heeft niemand zin om deze zomer/na deze zomer al liftend/treinend/... door Europa te trekken?

Ik ben mn laatste jaartje aan het studeren en de reiskriebels worden me echt te veel!

Een lowbudgetreis, wat geld verdienen onderweg, natuur, festivalletjes, couchsurfing,...lijkt het je wat:tongue:?

liefs, lot

Hey hey!

Ook in moet alleen nog even afstuderen en dan wil ik ook graag gaan reizen. Hoe en wat weet ik nog niet precies, maar misschien denken we er hetzelfde over.

Heb je toevallig msn? Die van mij is: [email protected]

Groetjes!

Heey!

je bericht is al wat ouder, maar ik dacht ik reageer gewoon.. ;-)
Ik ben zelf van plan deze zomer (juli/aug) Per trein door Europa te reizen. 22 dagen of een maand.. Uit je berichtje begrijp ik dat jij ook zoiets van plan bent? Heb je al reisgenoten gevonden... of zijn je plannen ondertussen veranderd? :-)

Laat even wat weten! :-)
Groetjess,
Lisa

Hoi! ik was ook een beetje opzoek naar wat mensen om mee rond te trekken door oost-europa, en inderdaad ook per trein en/of liftend, festivals bezoeken (er zijn er heel wat leuke tussen komende zomer!) en op zoek naar wat avontuur! ik ben zelf 20 en studeer, dus kan alleen in de zomer vak. Ik las al van wat meer mensen die ook als een groepje wilde reizen, dus misschien kunnen we wat regelen! groetjes Lisa

Hej hej

Helemaal hetzelfde hier, ook 20 jaar, studerend en deze zomer 3 weken vrij
om het nieuwe Europa te ontdekken. Waar studeren jullie? Ikzelf ben al 2 jaar hier in Brussel bezig! Jammer genoeg heb ik geen msn maar mailen is toch ook goed hoop ik... Mijn periode is 15 juli tot 7 augustus, met de trein lijkt mij het leuks en jeugdherbergen het tofst!

Laat maar wat horen

Greetz

Lien

Heey iedereen!

Woooow wat leuk dat er zoveel mensen enthousiast zijn!!;) Is het misschien een idee om even e-mail adressen uit te wisselen ofzo? Om wat makkelijker te communiceren enzooo...? :-)

mijne is iig : [email protected], ik merk het welll!

Groetjes,
Lisa

Heej,
Misschien hebben jullie het bij andere berichten al gelezen, maar ik wil ook graag een treinreis maken :)
Mijn e-mail is: [email protected]
Misschien een idee om elke keer naar iedereen te mailen, anders krijg je van die dubbele mailtjes!
Heb even op mijn kaart gekeken welke steden er allemaal bestaan in Oost-Europa..
Erug leuk allemaal :)
Heeft iemand enig idee hoelang je er met de trein over doet en hoeveel landen je met de trein kan bezoeken in 22 dagen of een maand?
Groetjes

Hallo iedereen,

Ik heb vorig jaar tijdens mijn Erasmus periode in Polen heel wat Oost-Europese landen bezocht: Polen, Tjechië, Slovakije, Hongarije, Oostenrijk en Oekraïne.

Ik heb ook alles met de trein gedaan en dat viel best wel mee, gaat meestal wel vrij traag tot soms zeer traag... :)

Je kan ook vaak nachttreinen nemen (zo heb ik vaak een 12-tal uur over nacht gereisd), op die manier spaar je ook al weer een overnachting uit.

Jeugdherbergen zijn in de meeste landen ook wel voldoende te vinden voor redelijke prijzen. In Oekraïne was dit wel een groot probleem, het feit dat ze ginder bijna geen woord engels spreken en ze dan nog eens een ander alfabet gebruiken vergemakkelijkt er de zaken ook niet op...

Ik kan jullie ook wel zeggen dat het zeker de moeite is ;)

Grtz

waaaw :)

zoveel reacties al, super:good:

zou inderdaad leuk zijn een groepje te vormen! Wat peking express spelen :rolleyes: in europa dan? Nouja, [email protected] is mij!

Zijn er nog mensjes die van plan zijn langer dan deze zomer te reizen?

Mooi weekend nog !

ik wil mee :)

Rondreisje door Europa lijkt me wel leuk!
zijn er al concretere ideeen op tafel terecht gekomen?
Heb altijd cm vakanties gedaan als kind en ging altijd alleen en het viel elke beter en beter mee! zo'n reis met allemaal inbekende lijkt me wel een uitdaging!

Lot,

Ik ben vaag van plan om na de zomer 6 maanden loopbaanonderbreking te nemen. Ne mens doet rare dingen met tram 3 in zicht...;)

Twijfel nog tussen Zuid-Oost Azië en Oost-Europa, maar mijn voorkeur gaat natuurlijk uit naar in gezelschap reizen tegenover moederziel alleen.

Ik dacht aan een traject Baltic, Polen, via Hongarije, Roemenië, Bulgarije en ex-Joegoslavië terug naar boven tot Slovenië via trein/bus in jeugdherberg/coachsurf

Greetz,
Toby

Hallo Allemaal...

Ik ben ook van plan deze zomer door europa rond te gaan reizen. Vorig jaar heb ik ook zoiets gedaan. Ik was toen gaan interrailen door Slovenië, Kroatië en Bosnië. Het was echt een super ervaring! Vooral Bosnie/sarajevo was heel bijzonder. Daarom wil ik dit jaar (jul/aug en evt erna ook nog) weer liftend en/of via interrail richting deze en andere oost-europese landen gaan. Ik wil alles zoveel mogelijk low-budget doen
Het idee om met een groepje onbekenden te gaan, lijkt me erg leuk en gezellig.
Ik ben zelf een student van 20 jaar oud. Binnenkort ga ik afstuderen (als het volgens planning gaat:biggrin:)

Iedereen die interesse heeft kan me mailen of toevoegen op msn.
Mijn email is [email protected]

Misschien is het ook wel een idee om een keer een meeting ofzo te houden als er veel mensen zijn, zodat er ideeen uitgewisseld kunnen worden en er misschien al een groepje of groepjes ontstaan.

Groet,
Niels

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan