Even korte break: New York / Ijsland

• Onderwerp starter Onderwerp starter cdrr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cdrr

Member
Hallo,

Wie heeft er zin om begin nevember er nog even kort tussenuit te gaan met een combinatiereis New York / Ijsland?

Volgende site heeft een mooie aanbieding (prijs valt goed mee vind ik):

[DLMURL]http://www.reisxperts.nl/new-york/reisaanbod/combinatie-ijsland-en-new-york/[/DLMURL]

laat gerust iets weten!!

Dietrich (24, m, W-Vl)

Hallo,

Wie heeft er zin om begin nevember er nog even kort tussenuit te gaan met een combinatiereis New York / Ijsland?

Volgende site heeft een mooie aanbieding (prijs valt goed mee vind ik):

[DLMURL]http://www.reisxperts.nl/new-york/reisaanbod/combinatie-ijsland-en-new-york/[/DLMURL]

laat gerust iets weten!!

Dietrich (24, m, W-Vl)

Zozo, je hebt er zin in :good:. Zou wel mee willen, maar ga in oktober al een weekje weg :wink:.

Hallo Dietrich,

Ik ben ook nog aan het uitkijken naar een reisje in november, New-York staat al een tijdje op mijn lijstje, die combinatie met Ijsland is ook wel aanlokkelijk. Heb jij ervaring met die organisatie?

Groeten,

Gerdy

Hallo Gerdy,
ik heb geen ervaring met deze organisatie, maar ik begin eraan te twijfelen. Ik had hen gevraag een offerte te maken om vanuit Brussel te vetrekken(omdat ik zie dat icelandair ook vanuit bru naar reykjavik vliegt), maar ze konden geen goedkoper ticket vinden dan 2000 eur!!?
Ondertussen ben ik eerder van plan zelf iets te boeken online.
Ik focus mij eerder op NewYork, korte break, maandag vertrekken, zaterdag terug. En geloof me er zijn veel goedkopere tickets vanuit bru naar ny dan dat die organisagie voorstelde.

Alleen reizen komt financieel wel niet goed uit voor een kamer te boeken. Dus naast gezelschap is dat ook een voordeel.

Groetjes Dietrich

Voilà, 't is geboekt :smile: hotel (The Jane) via booking en vliegticket (jet airways) via connections :wink:
Van 6 tem 11 november

Nog mensen die daar zijn in die periode ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan