Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

even naar de zon - wandelvakantie - maart 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

stijn144

Member
Hallo,

Ik zoek reisgenoten (M/V) die even het gure Belgische weer willen achterlaten. Ik zou naar de Canarische eilanden willen gaan, of misschien naar Zuid-Italië of Cyprus. De bedoeling zou zijn een licht-actieve vakantie te doen, met een paar wandelingen, een stadsbezoek en een paar terrasjes in de zon. Een echte strandvakantie is het dus niet, aangezien ik toch vooral iets wil zien van de wereld...

Ik zou liefst alles zelf boeken: vlucht met Ryanair, hotelletje zoeken en eventueel een auto huren. Ik heb daar al wat ervaring mee.
Ik zou voor 4 à 5 dagen willen gaan. De maand maart zou mij goed uitkomen, maar eind februari of begin april past ook.

Iedereen is welkom. Ik wil ook gerust andere voorstellen overwegen.

groeten

Stijn (Lede, 28jr)

Hoi Hoi!

al volk gevonden?

ben misschien wel geïnteresseerd... Houd je me op de hoogte?
Ik kan met m'n job wel enkel in vakanties of verlengde weekends ofzo. Ik mag geen 5 dagen na elkaar gewoon verlof pakken.

groetjes,
Iris

(Geel, 25)

Hallo,

Ik ben Steffi, 24 jaar en woon in Leuven.
Een tripje zoals hierboven beschreven staat zie ik helemaal zitten!
Je mag me zeker iets laten weten als de plannen concreet worden.
Of we spreken gewoon eens af om te zien wat lukt.

Groetjes

Dag Stijn,

klinkt aanlokkelijk Maar voor mij geldt hetzelfde als voor Iris, ik kan geen hele week verlof nemen. Een verlengd weekend van 4 à 5 dagen moet in principe wel mogelijk zijn.

Laat maar iets weten als jullie iets concreet willen afspreken. Ikzelf ben van regio Mechelen, maar ik ben mobiel.

Kristof

even naar de zon

Bedankt voor de reacties. Ik zou voorstellen om komende zaterdag eens af te spreken en te kijken waar onze interesses liggen. Kunnen jullie tegen 14u naar de grote markt in Brussel komen? Ik wil gerust ook ergens anders of op een anders tijdstip afspreken, moest zaterdagnamiddag niet lukken.

Ik heb intussen al eens rondgekeken:
woensdagmorgen 22 februari vertrekken naar Cyprus of fuertaventuera en terugkeren op zaterdagnamiddag is mogelijk (kostprijs €150 à €200 pp voor de vlucht).
Er zijn natuurlijk nog andere mogelijkheden, zoals Cyprus (Trapani), Mallorca (hele mooie natuur) of Sevilla ofzo, maar dat moeten jullie maar beslissen.
Willen jullie absoluut in de school vakantie gaan, of mag dat ook in maart zijn? De krokusvakantie is namelijk al heel dichtbij, dus als jullie dan willen gaan moeten jullie wel snel zijn. Anders is de paasvakantie ook goed voor mij...

Groeten

Stijn (woestijnvis13@hotmail.com)

Voor mij ok om in Brussel af te spreken.
Zaterdag lukt ook voor mij, maar kan ook andere dag als dat beter uitkomt.
Laat maar weten wat het uiteindelijk wordt.

Groeten,

Steffi

Als er nog mensen geïnteresseerd zijn om eens af te spreken en zo te zien welke reisjes mogelijk zijn, laat dan liefst iets weten. Stuur mij eventueel een persoonlijk bericht met jullie GSM nummer, dan bel ik wel eens om af te spreken.groetenStijn (woestijnvis13@hotmail.com)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...