Hallo iedereen!
Ik ben een 25-jarige jongeman uit West-VL en zou er graag dit jaar nog even op uit trekken! Tot de mogelijkheden behoren citytripjes in Europa of daarbuiten, ergens naar de zon om de batterijen terug op te laden, zonder daarbij elke dag als een bakvis aan het strand te liggen maar een mix van cultuur en natuur.
Ik ben vrij tussen 11 en 29 november en tussen 23 december en 10 januari 2012. Het lijkt me trouwens ook leuk om nieuwjaar eens in een ander decor te vieren en al het typische feestgewoel achter te laten....
Mss mezelf nog even nader voorstellen; ik hou ervan nieuwe mensen te leren kennen, beschouw mezelf als een open sociale persoon; semi-sportief, en ben een enorme muziekfanaat, vertaler-tolk van opleiding maar ik voer een ander immens leuk beroep uit. Ik heb ondertussen al wat reiservaring, ben er al een paar keer alleen op uit getrokken maar nu zou het me leuk lijken om met enkele mensen iets te doen. Blijkbaar ben ik op een leeftijd gekomen dat het steeds moeilijker wordt omwille van allerlei redenen om de nabije vriendenkring samen te krijgen en iets te organiseren, dus daarom spreek ik bij deze de menigte aan of iedereen die zich geroepen voelt zijn stem te laten horen !
Heb je een goede reistip of ben je zelf nog op zoek naar een tripje in deze periodes? Laat het dan zeker niet na om mij iets te laten weten.
Misschien tot binnenkort!
Groeten