Even weg van 26 december 2015 tot en met 2 januari 2016?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Katrien Pieters

New Member
Zin om mij gezelschap te houden? Bijvoorbeeld naar de Canarische eilanden om daar oudejaar te vieren en de rest van de dagen te genieten van zon, zee en strand? Ik ben een vrouw van 38 jaar oud.

hallo Katrien, ik heb wel interesse... ik ben nogal een fervent reiziger, maar dit jaar iets minder kunnen reizen wegens een nogal dure aankoop... (huis)
tegen nieuwjaar zou ik terug wat bijeen moeten kunnen sparen en zal de nood naar zon nog hoger zijn. Is het wel warm genoeg met de kerst op de canarische?
in ieder geval kunnen we misschien eens afspreken en zien hoe het klikt en al? ik woon in Gent

Katrien Pieters

New Member
Hallo Travel girl!

Ik heb me laten wijsmaken dat het op de Canarische eilanden zeker zonnig en warm genoeg is tijdens de kerstperiode.

Ik wil gerust ne keer afspreken in Gent of je mag ook naar Antwerpen komen, daar woon ik.

Ik kan pas met je afspreken vanaf 18 september. Geef me een aantal concrete data door en dan zie ik wat past voor ons beide, ok?

Bedankt voor jouw reactie!

Ben je ook nog single?

Groetjes
Katrien

kemal

New Member
Zin om mij gezelschap te houden? Bijvoorbeeld naar de Canarische eilanden om daar oudejaar te vieren en de rest van de dagen te genieten van zon, zee en strand? Ik ben een vrouw van 38 jaar oud.
Hey Katrien ik wil ook graag om oudejaar te vieren naar warmte en in de winter periode beetje genieten van zon en zee.Die periode heb ik verlofdagen als je wilt wij kunnen wel verder afspreken grtjs

guidoss

New Member
Hallo Katrien,ik ging vroeger regelmatig naar los cristanos op tenerife,zou het wel eens terug willen bezoeken.
Heeft u intresse om samen te gaan ?Laat maar horen.Groetjes Guido

david vanhout

Active Member
hey Katrien heb je al een reisgenoot gevonden?
voor de feestdagen ik ben een singel man van 38 jaar zin en ben ook op zoek naar een reispartner voor die periode

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan