Booking.com

Expeditie Antartica

Fred.

Administrator
Forumleiding
Travel Advisor
Expeditie Antarctica

Gisteren naar het vakantiesalon geweest en veel nieuw leesvoer meegebracht. :LOL:

Nu zag ik bij GAP Adventures een expeditie naar Antarctica staan. (Met van die geweldig mooie foto's) :love:

Nu ben ik bijna verkocht.

Maar heeft iemand al ééns zoiets gedaan?
Lijkt mij wel een uitdaging. 8)

Je gaat dus met een Schip naar Antarctica en vaart daar wat rond enzo.

http://www.gapadventures.com/tour/AVACS&itinType=dossier&yr=2007

Laatst bewerkt:

Marga

New Member
Antartica

Hoi,

Ik las je oproepje en zit er ook over te denken om daarheen te gaan. Maar heb gehoord dat het beter is om naar de Noordpool te gaan omdat je ijsberen hebt, mar de ijsbergen op de zuidpool schijnen hoger te zijn. Lijkt me geweldig om dit te doen! Als ik een maatje kan vinden ga ik de uitdaging aan.

Misschien dat we informatie kunnen uitwisselen? Ik ben een ervaren reizigster achtenveertig en heb al veel van de wereld gezien, maar dit een echte uitdaging!

Hoop iets van je te horen.

Groetjes Marga

Laatst bewerkt:

Fred.

Administrator
Forumleiding
Travel Advisor
Hallo Marga,

Ik wil daar nog altijd naartoe, maar ik heb nog niets voorbereid omdat ik nog met mijn reis naar Nieuw-Zeeland bezig ben (November - December 2007).
Ik dacht ook maar pas ergens op het einde van 2008 naar daar te gaan.
Ik heb al wel hier en daar wat foto's bekeken en het ziet er geweldig uit.

Ik kijk dikwijls op google earth http://earth.google.com
Daar staan ook foto's op bepaalde plaatsen, moet je wel genoeg inzoemen.

Maar op het internet is er zoveel te vinden, ik heb het alleen nog niet samengevat.

Fred.

Administrator
Forumleiding
Travel Advisor
Ik las juist dat de MV Explorer (waarmee ze deze trip normaal deden) gezonken is terwijl ik op vakantie was. :eek:

[DLMURL]http://www.hetlaatstecontinent.be/nieuws.html#071125[/DLMURL]

Nu gaan ze blijkbaar met de M/V Polaris.
Maar ik ga er toch nog ééns over nadenken denk ik. :D

Laatst bewerkt:

Fred.

Administrator
Forumleiding
Travel Advisor
De kriebels beginnen terug!
Ik ben aan het overwegen toch deze reis (of die van 14 dagen) te doen in 2009. :cool:
Als ik daar geweest ben kan ik zeggen dat ik op alle 7 continenten geweest ben. :D :cool:
Antarctica trekt mij trouwens heel hard aan. Ik volg ook bijna alles over klimaatsverandering e.d.
Het moet ginder geweldig mooi zijn.

Laatst bewerkt:

zazou

Active Member
De kriebels beginnen terug!
Ik ben aan het overwegen toch deze reis (of die van 14 dagen) te doen in 2009. :cool:
Als ik daar geweest ben kan ik zeggen dat ik op alle 7 continenten geweest ben. :D :cool:
Antarctica trekt mij trouwens heel hard aan. Ik volg ook bijna alles over klimaatsverandering e.d.
Het moet ginder geweldig mooi zijn.

A Zo gij ga nog naar Antarctica ook nog:D
En gelijk heb je !!:)

Fred.

Administrator
Forumleiding
Travel Advisor
A Zo gij ga nog naar Antarctica ook nog:D
En gelijk heb je !!:)
Ja, ik heb vorige week gezien dat ze nieuwe reizen op hun site staan hebben die er nog beter uit zien... :cool: Maar die vertrekken pas in 2010. nu zou dat voor mij geen probleem zijn waarschijnlijk.
Maar in 2010 heb ik ook al 3 maanden Australië + 3maanden USA op de planning staan. Dus dat word wel veel dan... :rolleyes:

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan