Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Feb tot Sep

Status
Niet open voor verdere reacties.

LotteDenHaag

New Member
Vanaf eind Februari tot begin September heb ik de mogelijkheid om vrij te nemen van school en werk. Nu zou ik graag weg willen uit dit land! Even niet aan Covid denken en andere plekken verkennen.

Ik heb nog geen plannen en geen idee waar ik heen zou willen of wat zou kunnen. Zijn er hier meer mensen die hetzelfde idee hebben? Ik zou graag langer dan 5 weken weg willen of meerdere korte vakanties.

Nieuwe mensen leren kennen, lekker eten, zon, relaxen, activiteiten en gewoon een leuke tijd!

Hoi Lotte, ik kan van 26 februari tot 6 maart wel een weekje weg. Ik ben nl. juf in België en heb vakantie dan. Ik ga heel graag naar de zon, Kaapverdië of Bonaire ofzo. Ik ben 34 jaar. Laat gerust iets weten!

Hi Lotte!
Ik zou graag 4 weken weg willen in Juli/Augustus. Ben een relaxte kerel van 21 jaar met veel ervaring op het gebied van reizen. Ben een echte sfeermaker, houd van een drankje en veel ondernemen. Mij kon je ook blij maken met een strandvakantie en lekker relaxen of een mix van beide. Kortom, lekker spontaan en divers. Let me know

Hoi Lotte, Ik ben van plan om met een camper door Europa alle waterpretparken te bezoeken en te verblijven op lokale campingen in de buurt.
lijkt je dit ook wat? stuur me gerust een berichtje.
Groetjes Patrick

Hey Lotte, lekker zeg dat je vrij kan pakken. Ik zou graag in de meivakantie 26 april t/m 8 mei weg willen gaan. Bonaire of Cuba of iets lijkt mij allemaal heel leuk! Misschien heb jij zelf een ander idee? Ik ben zelf 26 jaar.

Laat maar weten of dat iets voor jou is!

Groetjes Manon

hai lotte
ik gezellige alleenstaandemama zoek ook nog een reisgenootje voor zon vakantie ik kan ook gaan en staan waar ik wil spanje portugal griekenland

grt mar hoofddorp

Hi Lotte!
Ik zou graag 2 weken naar Spanje willen in Augustus. Zelf ben ik een een sociale man van 34. Een gezellige kerel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...