Booking.com

Feestgekte ontvluchten

Dag iedereen

Ben jij net als ik niet tuk op die geforceerde feest- (en familie)dagen met Kerst-en Nieuwjaar als single zijnde? Wil jij ook gewoon een paar dagen weg?
Er mag gerust eens een kerstmarkt tussenzitten, daar niet van ... maar mocht ik die overbrugging kunnen maken en weg zijn vanaf 26/12 tot en met 01/01 max dan zou dit fantastisch zijn.

Ik zelf ben 40 jaar, wonend te Gent, actief, natuur-en cultuurliefhebber, foodie, jammergenoeg kan ik wel niet skiën, maar wandelen kan je overal he ;)
Ben geen fuifbeest, maar wel een grote genieter van veel zaken.

Zijn er hier nog mensen met hetzelfde idee om even weg te gaan met die dagen? Met een man alleen ga ik niet weg. Dit ter info.

Grtj
An

Hallo allen

We zijn ondertussen met 3 mensen (2 vrouwen en 1 man, allen rond de 40 jaar).
Wie wordt onze vierde persoon? Details (waar/hoe reizen/budget) worden asap bekeken. Hiervoor komen we nog samen.

Grtn
An

Rio

New Member
Hoi An,

Klinkt niet slecht.
Intussen al enig idee wat de bestemming zou zijn ?
Je mag me altijd op de hoogte houden.
Ben man van 35

grtn,
Dries

Dag Dries

Tof dat je reageert..

Er liggen wat mogelijkheden op tafel maar daarvoor dient er toch samen te komen in een los sfeertje omdat niemand elkaar kent..

Wat bijkomende vragen: Vanwaar ben je? Heb je een maximum budget? Waar sta je voor open en waarvoor niet?

Grtn
An

Diederik70

New Member
Dag An,

Ik ben zelf ook iemand die liefst niet deelneemt aan de geforceerde feestgekte en dan wel eens de rust van een cultuur- en/of natuurreis wil opzoeken. Maar misschien zijn jullie al met vier en is dat het maximum?

Ik kom uit Brecht in de provincie Antwerpen, ben 49 en zou graag richting een rustige streek trekken waar zowel wat natuur als cultuur te rapen valt. Liefst niet te ver weg (binnen Europa) en het hoeft zeker niet richting Zuiden / Middellandse Zee. Een stad met veel cultuur vind ik ook een optie. Centraal-Europa lijkt me wel iets, maar er zijn ongetwijfeld al enkele voorstellen.

Budget dient besproken, maar ik houd niet van dure, luxueuze reizen of all-in formules.

Groetjes,

Diederik

Dag Diederik

Bedankt om te reageren !

Er zijn al wat geïnteresseerden, maar dat wil nog niet zeggen dat iedereen meegaat hé ;)
Elke, de andere dame en ik komen binnen een paar dagen al eens samen om wat dingen in kaart te brengen en wat verschillende concrete voorstellen te doen.

Een verre bestemming zal het niet worden daar we hier wat te weinig dagen voor hebben.

We zouden kijken om volgend weekend (zat 30/12 of zo 01/12) met alle geïnteresseerden samen te komen in Gent. Zo leren we elkaar al kennen en kunnen we jullie iets voorstellen. Is het niet dat wat je momenteel zoekt, wie weet kan het wel een volgende keer lukken.

We zouden ev. een fb-groepje hiervoor opstellen.
Persoonlijke gegevens wel liefst via PB.

Grtn
An

Diederik70

New Member
Dag An,

Ik probeerde je een PB te sturen, maar je de privacy-settings van je profiel laten dit blijkbaar niet toe...
Misschien handig dat jij me een berichtje stuurt en dat ik daar dan op kan reageren?

Groet,

Diederik

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan