Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Feestreis naar de zon: begin juli 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saartjennn

New Member
Hallo,

wij zijn twee Belgische meiden van 22 en 23 jaar die elkaar verleden jaar op dit forum hebben leren kennen. We zijn samen met nog twee jongens compleet impulsief naar Chersonissos vertrokken en hebben daar de beste vakantie ooit meegemaakt.

Nu willen we dit jaar opnieuw op reis gaan. En graag, net zoals Cherso, naar een zonnige bestemming dat bij jongeren gekend staat om het uitgaansleven.

Nu zoeken wij toffe reisgenoten, van ongeveer dezelfde leeftijd, die met ons mee willen gaan om 7 à 10 dagen helemaal los te gaan (begin juli 2012). Geen plooiers toegelaten!

Wie interesse heeft: laat maar weten! Plezier verzekerd!

Ik ben ook nog op zoek naar zo'n mensen, aangezien de meeste vrienden van mij gewoon niet kunnen of geen zin hebben.

Ik ben al wel 27 jaar, maar een feestje kan er nog altijd in bij mij.

Laatst bewerkt:
reis

Ik zou ook graag meegaan....ben wel al wat ouder(38 )maar ga heel graag op reis naar bv Salou.Ik hou van zon,zee en zot doen.

Heykes,

ik ben ook wel geïnteresseerd ... ben 27 jarige vrouw die ook nog graag gaat feesten (spijtig genoeg zijn vriendinnen daar niet meer zo voor te vinden)
Salou vind ik altijd leuk om naar toe te trekken, maar sta ook open voor andere bestemmingen!

groetjes

hey

Ik zou wel zin hebben om mee te gaan.Da moet echt wel de max zijnchersonissos of lloret de mar ofzo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...