feestreis naar de zon juli-

Status
Niet open voor verdere reacties.

jurgens

Active Member
Wie wil er allemaal met me mee?Ik ben 38m en wil deze zomer naar de zee, ergens in het zuiden, feesten,strand,zee ,zon,restaurantjes ,waterpret....laat van jullie horen.Graag concrete interesse!!!

Hey

Ik zoek ook naar mensen die zouden willen meegaan naar lloret de mar ofzo.moeilijk om te vinden.De mensen die ik ken hebben ofwel geen zin ofwel kost het te veel geld.Leukste lijkt me met een groep van 5 a 10 man denk ik.

Ik stel voor dat we hier allemaal concreet onze interesse duidelijk maken.Ik zou willen uiterlijk tegen 1 juni boeken.Anders komt het er niet meer van....dus als we tot 14mei hier voorstellen doen en dan eens afspreken in de tweede helft van mei om dan in die periode te boeken kunnen we misschien nog vroegboekkorting krijgen hier of daar.
Mijn interesse;
Niet in volgorde van belangrijkheid:

Salou
Chersonissos
Lorett de mar
Maar mag ook andere bekende badplaats zijn, als er maar wat valt te beleven en er zon en zee is.

Misschien moeten we eens kijken en informeren bij reisbureau's of er geen groepsreizen worden georganiseerd naar zo'n bestemmingen.Zo zijn we zeker van gezelschap.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan