Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

festivals in het buitenland

• Onderwerp starter Onderwerp starter evy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

evy

Member
Hallo,

Vorig jaar ben ik naar worldwidefestival geweest in het zuiden van frankrijk wat heel goed meegevallen is.
Deze zomer zou ik graag terug willen gaan maar omdat niemand van mn vrienden meekan (wegens werk, andere reis,..) pols ik hier eens of er geinteresseerden zijn voor mee te gaan Verder is er ook nog outlook in kroatie, exit festival in Servie en ik kan er zo nog wel een aantal opsommen.

Over mezelf; ik ben 21 jaar zit op kot in gent , ben een openminded en alternatief iemand. Ik heb interesse voor cultuur, kunst, natuur, muziek, reizen, feestjes,...
Mijn muzieksmaak is heel ruim , van electronische muziek (techno, minimal, acid, ..) tot jazz tot indie(rock) tot triphop,...Ik hoor veel graag, voornamelijk alternatievere muziekgenres/groepen.
Ik ben vooral op zoek naar spontane easygoing, open-minded mensen tussen 19 en 28 jaar, lichte voorkeur voor vrouwelijk volk. Maar mannen mogen ook proberen, t'belangerijkste is dat er een goede klik is
Ohja liefst ook mensen van oost-vlaanderen (nog liever , gent) aangezien ik wel een aantal keer wil afspreken op voorhand.

groetjes!

Festivals in buitenland

Hi Evy
Als je nog geïnteresseerd bent, dit post staat ter je beschikking :
"World's best festivals in May" vind je in "Travboard", onze zuster-site.
Veel succes !
Groetjes,
Gecko

festivals in buitenland

Hey Evy !

Mijn naam is Eva en zit ook op kot in gent.
Ik ben 20 jaar en zou dat ook wel zien zitten om festivals in het buitenland te doen en eventueel er een trip aan te koppelen.
Ik doe orthopedagogie.

Groetjes,

Eva

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...