Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Fietsen naar Berlijn

Status
Niet open voor verdere reacties.

LiesjeL

New Member
Hallo,

Momenteel ben ik nog een meid van 28 jaar en ik heb me voorgenomen iets totaal gek te willen doen voordat ik 30 word: namelijk fietsen van Kortrijk naar Berlijn.
Alleen lijkt me dat niet te doen, maar in groep is dat ideaal.

Kort gezegd: ik ben dus op zoek naar nog 'gekke mensen' die samen met me naar Berlijn willen fietsen. (Terugkeren kan altijd met de trein als we het niet meer zien zitten, maar het volledige traject met de fiets doen zou toch de kers op de taart zijn.)

Groetjes
Lies

Lijkt me een leuk idee. Ik zoek nog iets leuks maar niet te duur om in juli te doen. Met hoeveel mensen wens je juist te gaan en wanneer ongeveer?

ik wil ook wel mee!! Kan in juli en augustus. ben wel niet getraind, maar we zullen er wel geraken, zeker? hoelang dacht je erover te doen ;-)?

karolien

Hoe meer zielen, hoe meer vreugde zeker?

Ik dacht aan 150 km per dag. Dat wil dan zeggen dat we in 6 dagen daar staan. Mits alles een beetje goed gaat natuurlijk. Dat komt neer op een 6 à 7 u fietsen. Zelf ben ik ook maar een gemiddelde fietser en ik reken een beetje volgens m'n kunnen.

Op de rit liggen meer dan genoeg hostels, wat kan tellen als prijsdrukker.

't Is te zien hoe lang we nog in Berlijn willen blijven en of we al dan niet terugkeren met de trein.
Een andere optie, om zo toch al de eerste 300km te overbruggen is tot het uiterste puntje van België te reizen en daar dan te vertrekken en zo ook terug te keren. 't Spaart toch 2 dagen heen en 2 dagen terug uit. En de tocht is een stukje minder zwaar.
Maar het is wel degelijk de bedoeling dus Berlijn met de fiets te bereiken.

Eerlijk: 'k Heb wel geen ervaring in het organiseren van reizen met meer dan 2 personen. Iedereen mag dus zeker meedenken

150 km per dag is redelijk strak. Ik doe er op reis normaal rond de 100. Misschien ben je nog een stuk sportiever. Ik kan de periodes van 10 tot 20 juli en van 22 tot 29 juli. Normaal ging ik alleen fietsen in zeeland maar ik ga eind augustus al alleen naar compostella dus lijkt me het wel leutig om met wat onbekende toffe mensen even op stap te gaan. Ik heb ook geen ervaring in zo'n dingen en spreek geen woord duits maar echt moeilijk kan dat wel niet zijn.

Hallo
Ik ben Olivier, 30 jaar en zou ook wel mee willen gaan.
Ben een getraind fietser.
In juli kan ik wel niet. Augustus komt mij beter uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...