Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Fietsen/wandelen, weekendje weg, citytrip/korte vakantie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok, is goed als het niet regent of sneewt. Als jij tot Genk kan komen met de trein dan weet ik wel een wandeling in de buurt. Of had je iets anders in gedachten?

Grts,
Sandra

Hoi Sandra!

Zondag 15 januari kan wel!

Van welke stad/dorp ben jij?

We kunnen eventueel tot het 'midden' reizen? Of ik kan met het openbaar vervoer wel gelijk tot waar komen... Als t niet aan de andere kant van t land is
Ken jij kattevennen of de maten, wandelingen in de buurt van Genk. Maar een andere plaats is mij ook goed.

Genk is oke! Ik kan er op een uur ongeveer staan, met de trein. Is het dan nog ver naar die wandelplaats?
Zou om 11;52u kunnen aankomen.

Ik zou wel de gsm gegevens door willen geven, mocht mijn trein vertraging hebben of mocht er iets zijn (elkaar niet vinden bv.)

Ik las dat je een PM stuurde naar anderen. Ik ken daar eerlijk gezegd niet veel van (ben heel weinig met die dingen bezig, heb ook geen smartphone) Kan je dat hier instellen, ofzo, dat je elkaar persoonlijke mails kunt sturen? Zonder dat ik mijn mailadres via deze weg aan Jan en Alleman hoef te geven? En anders geef ik het wel, hoor.

Ja, via conversatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...