Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Fietsmaatje Noorwegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarijnKJ

New Member
Hoi!

Ik ben momenteel alleen aan het fietsen door Noorwegen, en zou het gezellig vinden als iemand toevallig in de buurt is en aan wil haken, of zelfs ergens anders (op openbaar vervoer afstand) alleen aan het fietsen is en zou willen meeten om verder samen een route op te pakken. Ik zit momenteel in Knivesdal, en ben met ongeveer 50km per dag onderweg richting Stavanger, vanwaar het plan is om een pontje te pakken en dan richting Oslo te fietsen. Ik ben net 3 dagen onderweg, en heb tot 18 juli wanneer ik iemand anders meet in Gothenburg om samen verder door Zweden te fietsen.

Ik ben een meisje van 22, geslacht maakt me niet uit. Ik wissel af tussen wildkamperen en op campings staan, en ben absoluut niet bijzonder snel. Dus, mocht het zo uitkomen dat iemand samen een stukje op wil en kan trekken, hoor ik het graag!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...