Hallo,Dag Sonja,
Ik heb wel wat ervaring met fietsvakanties; tentje achterop en rijden maar. Ik was sowieso van plan om in juni of juli een kleine twee weken te gaan fietsen; maar gezien dit nog veraf is, was ik er nog niet echt mee bezig en had ik ook nog niet beslist naar waar. Een maand gaat niet voor mij. Maar als ik je berichtje lees, kriebelt het wel .... 10 tot 14 dagen zou ik je wel kunnen vergezellen; is dat een optie of niet?
Laat maar wat weten,
Groeten, Lieve.
Hey Lieve en Chris! Leuk jullie te lezen! Ik had niet verwacht iemand te vinden.. maar héy, twee fietsers in één klap(band) ! lol
Ik heb nog geen vaste planning, maar ik zou op 1 augustus in Dublin willen staan..
Afgesproken met een vriendin om nog 10 dagen Ierland te verkennen met de wagen.. Ik vlieg daarna weer huiswaarts via Dublin.
Dus ik dacht om naar Edinburgh te vliegen, en noordwaarts te fietsen, naar Inverness en verder om de ferry te nemen naar de Orkney's..
Op de terugweg fietsen langs de westkust, en Isle of Skye.. Dan weer een ferry op naar de Hebrides.. Eenmaal terug op het vasteland, fietsen tot Glasgow.
Ik vervolg mijn weg tot Cairnryan om daar een ferry te nemen naar Belfast --> Dublin
Dat is in grote lijnen uitgelegd. Ik reken een 1800km, waar ik toch een maand voor uittrek. Ik denk dat het een pittige rit is, en reken 60km/dag..
Benieuwd naar jullie reactie! 'k Ben ook altijd bereid om eens af te spreken, mocht deze trip vaste vorm krijgen..
Grote groeten uit A'pen-land,
Son
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?