Fietsmaatje(s) Gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

PhilipinNL

New Member
Hi All,

Ben op zoek naar iemand die af en toe een stukje (meerdere dagen) wil fietsen. Binnen- of buitenland en lengte van trips en snelheid bespreekbaar.
Ben zelf een 41 jarige man met redelijk wat fietservaring.

Eerstvolgende trip 7-10 September 2023 van Saarbrucken naar Heerlen (Saarbrucken, Trier, Troisvierges, Aachen, Heerlen). Vrij vlak langs rivier en over oud treinspoor. Laat mij weten mocht je zin hebben om mee te fietsen en of ergens wil aanhaken.

Groeten
Philip

Laatst bewerkt:
Moest je nog es fietsplannen hebben, laat gerust maar horen ! Ik ga op fietsvakantie (met mn hond ) van de 12 e tem 18 e sept . Fijn fietsen !

Hoi Philip,

Zelf heb ik geen fietstrip gepland staan dit jaar maar mocht je vaker ook door Nederland touren of een weekend erop uit gaan dan zou ik het super vinden om eens mee te rijden. Ik heb zelf vele jaren gewielrend en 2019 nog de Mont Ventoux 3 keer beklommen in 5 dagen en andere mooie collen die vakantie in de Provance. Dat was wel mijn laatste fietsvakantie tot nu toe. Momenteel doe ik het even wat rustiger aan en rij ik wat meer hybide op de MTB. Ik rij regelmtig door zuid Limburg en omgeving Aachen of Luik, Vervier en soms nog wat verder. Afgelopen 2 jaar heeft het fietsen bij mij wel op een wat lager pitje gestaan ivm drukte en daarvoor door de pandemie. Dus ik moet kwa conditie voor langere tochten wel weer een beetje inkomen. Ik weet niet waar je vandaan komt, kom zelf uit omgeving Rotterdam. Ik heb een weekend vrij abonement bij NS dus k kan met de fiets naar alle uithoeken van het land 🙂

Alvast een fijne fietsvakantie gewenst!

Groetjes, Mark

Hi Mark,

Gaaf! Heb zelf ook even niet de beste conditie. Ik kom uit de bollenstreek en heb ook een weekend vrij abonnement dus dat schiet op ;). Ik stuur je even een PM!

Best,
Philip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan