Fietsreis zomer 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomas1991

Member
Hallootjes, kben een jongeman van 21 uit Dendermonde en ik zou graag volgende zomer een fietsreis maken. Kheb nog geen idee over het traject maar kzou wel liefst in europa blijven. Er is nog niets concreet mr langs deze weg zou ik gewoon eens willen zien of er ng mensen zijn die intresse hebben in zo'n reis. Man of vrouw maakt mij nie uit zolang het maar aangenaam gezelschap is :)

Greetz

Dag Thomas

Ik zie een fietsvakantie ook wel zitten als het sportieve niet teveel de bovenhand neemt. Wat versta jij net onder een fietsvakantie? Ik zie het bijvoorbeeld niet zitten om elke dag 100 km of meer te fietsen. Ik wil misschien ook wel af en toe ergens een paar dagen blijven en daarna weer verder trekken. Mocht deze enigzins beperkt omschrijving je iets zeggen moet je je e-mail maar eens pm'en, dat praat wat makkelijker.

Groeten,
Pieter

Laatst bewerkt:
londen met de fiets?

Hej!

Een vriendin en ik zijn van plan deze zomer (eerste twee weken van Juli) met de fiets naar Londen te trekken.
Dagelijks fietsen we tussen de 20 en 70km om vervolgens 4 dagen in Londen rond te fietsen en terug te keren.
We willen dit zo low-cost mogelijk doen (couchsurfing ed.).
We zijn beide 18jaar uit Temse (tussen Antwerpen en Gent) en houden van muziek (folk/folkrock/ska/alternatief) en theater.
We willen graag veel nieuw volk leren kennen onderweg en wat cultuur en natuur meepikken, maar voor een pakske ambiance op een londens feestje deinzen we zeker niet terug.
Laat maar weten moest ge geïnteresseerd zijn!

Groetjes
Fiene

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan